|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שאלה איך לפתור רעש שיוצא מחדר חזרות
מחבר ההודעה:
גל דויד- דוא"ל לכותב
בתאריך: 04/06/2010 18:05:47
|
|
תוכן ההודעה:
שלום לכולם !
יש לי חדר חזרות במקלט של הביניין ,
קומה מעליי נמצא הלובי של הביניין כך שאין אף דייר ישירות מעליי .
עד עכשיו רבע מהחדר היה עמוס ברהיטים ישנים וחלק מהזבל של שאר הדיירים תחמנו את האיזור הזה , הדבקנו ספוגים אקוסטיים במקומות הבעייתים של החדר והיה אחלה סאונד בתוך החדר וגם בלובי של הביניין לא שמעו כלום .
עכשיו פינינו את הרבע הזה בחדר לגמרי ושומעים בלובי את הגיטרה ממש חזק השאלה שלי היא האם לשים שם ספוגים שעוזרים לקלוט את התדרים הגבוהים או לשים שם חומר בידוד יותר רציני ?
תודה מראש לכל העונים .
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|