|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: פלציב תחת ריצוף שאני מדביק עליו יריעה בדבק מגע
מחבר ההודעה:
אילן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 27/05/2010 20:54:41
|
|
תוכן ההודעה:
למטרה מסוימת שרצה המפקח. הדבק מגע לא מוריד את היכולת הבידוד האקוסטי של הפלציב בכך שהוא מקשה את הפלציב? שאולי חשובה הגמישות של הפלציב לבידוד האקוסטי.
(או שיש אולי גורמים אחרים שדבק מגע יקלקל את הבידוד האקוסטי).
ואני מדגיש שהדבק מגע הוא למעלה - בשטח העליון של הפלציב, ולא בשטח התחתון (לא במגע של הפלציב בבטון).
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|