|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בידוד קיר משותף של דו משפחתי
מחבר ההודעה:
דוד- דוא"ל לכותב
בתאריך: 27/05/2010 16:15:09
|
|
תוכן ההודעה:
שלום,
יש לי בית קרקע דו-משפחתי ובניתי תוספת של חדר שצמודה לגבול של השכן שלי.
הבניה נעשתה מקיר לבנים שעליה יהיה ציפוי גבס מבפנים, אני מאוד סובל מרעש של דיבורים מהצד של השכן,מה אני יכול לעשות כדי להפחתית את הרעש הזה? האם יהיה מספיק לשים בין הקירות צמד סלעים הכי עבה? האם היריעות האקוסטיות הדקות והיקרות אכן מעניקות בידוד אקוסטי מירבי?
תודה
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|