Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-)


מחבר ההודעה: מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/05/2010 12:58:49

תוכן ההודעה:

אלו תוצאות מהשטח. בלי מדידות מקצועיות, בלי יועצים מקצועיים בתשלום. בתודה לכל היועצים שתרמו בעצות ומהם השכלתי הרבה, בעיקר חברה אדריכלית שלמדה גם קצת אקוסטיקה.

בגלל שיפוץ ושבירת קיר שהיה חיצוני, נוצר אצלנו מצב שביוב עובר בתקרת הסלון.
מדוב בצנרת ביוב 4" שמגיעה ממקלחת ושירותי הורים למעלה, ויוצאת מתחת לקורה בסלון. משם היא פונה בזוית וממשיכה בשיפוע מינימאלי עד ליציאה מהבית החוצה.

ללא בידוד הרעש היה בדיוק כאילו עומדים ליד האסלה. זה היה מצב שהיה אי אפשר להשתמש בשירותים אם יש אנשים בסלון... שומעים הכל !

אחרי מחקר אצל אנשים טובים וגם באינטרנט,
שמנו יריעת בידוד אקוסטיק ראפ שמכילה גם לוח עופרת. באזורי הפינות שמו שכבה כפולה.
זה הוריד את רמת ה"מוסיקה", אבל לא משמעותית.
(עלות היריעה 2x1 היא 420 ש"ח ועוד 80 למשלוח).
http://www.absotec.co.il/
default.asp?kat=productpr
at.asp&num=641


הוספנו צמר זכוכית מצופה מ-2 צדדים.
זה הוריד את רמת הרעש לכך שצריך להתאמץ כדי לשמוע !!!

מסביב עוד שכבת גבס, שכמובן גם יוצרת מראה של קרניז דקורטיבי וגם יש בה תאורה סמויה (הוצאנו מתוק מעז...)
הגבס גם תרם לבידוד האקוסטי. עכשיו המצב מעולה.

בקיצור: הפתרון מעולה מבחינה אקוסטית.
מומלץ מניסיון אישי.

חשוב לי להעיר שזה שכאן הצלחנו להגיע לתוצאה בעצמנו, זה לא אומר שכך צריך להיות תמיד . יש מקרים שצריך יועץ אקוסטיקה וויתור על יעוץ כזה יעלה הרבה יותר כסף ועגמת נפש.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך הצלחנו בבידוד אקוסטי של צינור ביוב בסלון :-) -- מיכל 05/05/2010 12:58:49    
     מיכל, נודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותנו לקישורים
    ירון 05/05/2010 16:08:08   
         להערכתי ולאור תגובתך, גם אין סיכוי...
        אבי-מ 05/05/2010 16:49:25   
         אני ממש מבינה אותך
        מיכל 05/05/2010 18:11:22   
             היי מיכל, למה את מתכוונת "מנה", יש גם חצי מנה...
            אבי-מ 05/05/2010 18:27:40   
             מיכל, אני חיפשתי בגוגל פורומים של אקוסטיקה, ומצאתי
            ירון 05/05/2010 21:19:11   
                 קישורים
                מיכל 06/05/2010 08:58:05   
                     עוד אחד
                    מיכל 06/05/2010 08:59:29   
                         תודה מיכל. ניסיתי, אבל אין שם מספיק חומר על בידוד
                        ירון 06/05/2010 12:55:49   
                             אין לי. מצטערת.
                            מיכל 06/05/2010 22:23:07   
             יש תקלה במייל שלי, ופה אני כותב ממייל תקין
            ירון 05/05/2010 22:11:46   
     היי מיכל
    אבי-מ 05/05/2010 16:57:55   
         יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא.
        מיכל 05/05/2010 18:29:38   
             היי מיכל
            אבי-מ 05/05/2010 18:40:28   
                 וואו, באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא
                מיכל 05/05/2010 19:17:27   
                     בהצלחה גם לך...
                    אבי-מ 05/05/2010 21:14:32   
                         לאבי-מ
                        אורח 06/05/2010 00:37:42   
                             לאורח
                            אבי-מ 06/05/2010 08:18:49   
         אבי, אתה יכול להסביר לי בבקשה
        מיכל 06/05/2010 09:06:07   
             היי מיכל
            אבי-מ 06/05/2010 09:46:42   
                 המון תודה + המשך השאלה
                מיכל 06/05/2010 12:06:33   
                     היי מיכל
                    אבי-מ 06/05/2010 12:20:26   
                         עופרת זה לא חומר מסוכן ?!!!
                        גלית 24/05/2010 18:18:51   
                             היי גלית
                            אבי-מ 25/05/2010 14:52:53   
                                 ממשיכה לשאול בצורה עקרונית בלבד
                                גלית 25/05/2010 15:15:10   
                                     היי גלית
                                    אבי-מ 25/05/2010 17:58:27   
                                         היי גלית חלה טעות בציון האתר
                                        אבי-מ 25/05/2010 18:01:08   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]