|
תוכן ההודעה:
במקרה שלא שווה לי להשקיע, שאלתי למטה מה יותר גרוע, ריצוף על תקרת צלעות, שבין הצלעות איטונג, או ריצוף על תקרה מבטון מלא. כשבשני המקרים הריצוף בהדבקה ישירה על התקרה, ועובי התקרה זהה, והקונסטרוקציה זהה (כלומר שב2 התקרות יש את אותם ברזלים באותם מקומות, וכל ההבדל הוא רק אם יש בלוקי איטונג בין הצלעות או שיש בטון בין ה"צלעות").
ענית לי ש:"מאחר ולא ברור מהי הקונסטרוקציה של התקרה, הן של תקרת הבטון, והן זו עליה יונח האיטונג, בכל זאת אני אעדיף במקרה הזה את האיטונג. "
אני שמחתי לקבל תשובה, ואח"כ שמתי לב שאתה כותב "והן זו עליה יונח האיטונג", וזה העלה לי חשש שלא הובנתי נכון. שאני הרי לא מניח איטונג על התקרה, אלא מדביק ישירות על התקרה (והאיטונג לא "יונח" בלשון עתיד, אלא הוא קיים בהווה למטה בין הצלעות).
תודה.
|