|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בקשר לשאלת צביקה למטה - יציקה על יריעות אקוסטיות
מחבר ההודעה:
צביקה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 28/04/2010 13:09:34
|
|
תוכן ההודעה:
גם אני רציתי לשאול משהו בקשר לזה. כפי שהבנתי מאבי מילר, יש לעלות עם היריעות האקוסטיות, עד לקו העליון של הפנלים, וזאת כדי שהקול לא יעבור למטה דרך המגע בין הקיר לריצוף.
וגם זה קשור לשאלת צביקה, כי כשמדביקים את הפנל על היריעות, שמים את הטיט על היריעות ישירות. שהרי הסיבה שההרטבה בעייתית, היא לכאורה כי היא אוטמת את חרירי היריעות. ופה הרי הטיט שנדבק על היריעות יאטום אותן?
וכן אבקש להבין איך ניתן להדביק את הפנלים על היריעות? האם הן מספיק קשיחות כדי שיהיו תשתית לפנלים?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|