|
תוכן ההודעה:
שלום,
עברתי להתגורר בדירה חדשה מקבלן לפני כחצי שנה,בקומה שניה,מתוך 18 קומות.
האחריות מסתיימת עוד כשלושה חודשים.
עוד לפני שעברתי לדירה ,הבחנתי ברעשים בלתי סבירים
בחדר השינה.
הרעש מלווה בזרימת מיים ובפיצוצים שנשמעים בצינור,
הרעש מפריע בעיקר בלילה(כאשר אחד השכנים מוריד מים מהאסלה).
הצינור הביוב נמצא באותו הקיר בחדר שינה שצמוד לשירותים.
ישנו גם חדר שירותים נוסף ,חדר שירותים זה צמוד לחדר שירותים
הורים אבל יש כניסה נפרדת,גם בחדר שירותים זה שומעים רעש מהצינור
אפילו רעש חזק יותר.
התלוננתי בעבר על הרעש,מהנדסת אקוסטיקה מטעם החברה בניה הגיעה,
לא הצלחתי בזמנו לשחזר את הרעש,ובכל זאת נמצא כי הרעש לא סביר מעל 40 דציבלים.
כפתרון לבעיה ישרו את צינור הביוב בחדר השינה שלא עבר בצורה ישרה(היה עקום לקראת הסוף)שמו חומר בידוד יריעה אחת של בד אקוסקטי שעוטף את הצינור,עוד מעטפת אחת של צמר סלעים ושני לוחות גבס(לא נראה לי שיש עוד מקום של בידוד ,הצינור יותר קרוב לקיר חדר השינה)
הבעיה היא שעדיין לא נפתר בעית הרעש.
כפי שציינתי מקודם הרעש קיים גם בשירותים הנוספים,שלא ברור
אם ממנו שומעים רעש בלילה(שם לא שמו בידוד,הרעש שם יותר חזק).
הבעיה שכאשר התלוננתי שוב על הרעש,לא הצלחתי לשחזר את הרעש.
כאשר ביקשנו מהשכנים מלמעלה(קומה 5) להוריד את האסלה רק פעמים
(לא ברור אם הורידו את המיכל המלא),לא נשמע הרעש המטריד,
כאשר הם ביצעו את הבדיקה הרעש היה בין 30-35
לפי התקן לדבריהם.
השאלה מה עוד ניתן לעשות?
חשבתי לפנות לשכנים מהקומות העליונות ( 17 -18)
ולנסות לשחזר את הרעש מהם ,אולי הרעש מגיע בעוצמה דווקא משם.
למי עלי לפנות על מנת שתפתר הבעיה מלבד פניה לבית משפט כרגע?
מכיוון שלטענתם תקין,אך מבחינתי לא הצלחתי לשחזר את הרעש
אודה לעזרתכם.

|