|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: דלת בין שני חדרים. מה עדיף? (בבקשה דחוף!!!)
מחבר ההודעה:
מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 10/02/2010 19:50:14
|
|
תוכן ההודעה:
שאלתי ולא נעניתי, אז אני מנסה שוב:
אנחנו רוצים לבנות דלת בין סלון לחדר עבודה, כך שרעש הטלויזיה בסלון לא יחדור לחדר העבודה.
המילואה צריכה להיות מזכוכית, לשם חדירת אור.
שתי האופציות העומדות בפנינו הן:
1. משקוף עץ + דלת עץ במילוי פלקסבורד עם מילואה זכוכית. גומיות בהיקף המשקוף.
2. דלת אלומיניום (כדוגמה קליל 4300) עם תוספת גומיות בהיקף.
מה עדיף מבחינת חדירת רעש לתוך החדר?
אני מאד מבקשת לא להפנות אותי שוב ליועץ אצל מומחים. זו דלת אחת ויחידה בבית לשיפוץ עם תקציב מוגבל, ולא פרוייקט אקוסטי שלם. תשובה מקצועית שלכם יכולה לשפר לי את איכות החיים בעתיד.
(גם אני עונה בתחום המקצועי שלי בפורומים שונים ולא שולחת כל אחד עם שאלה קצרה ליעוץ).
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|