|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: עובש או רטיבות
מחבר ההודעה:
אברהם- דוא"ל לכותב
בתאריך: 10/09/2024 18:24:14
|
|
תוכן ההודעה:
בפברואר האחרון בשיא הגשמים חדרו מים לקירות החיצונים של דירתי המושכרת. לאחרונה הוחלט לעשות לאחר משאל בין השכנים לעשות שיפוץ חלקי של מעטפת הבניין בו ישופצו הדירות ב 2 הקומות האחרונות (מתוך 8 קומות) ועוד כ 4 דירות בקומות התחתונות שניזוקו מהגשמים. ביקשתי שדירתי שנפגעה גם כל תיכלל בשיפוץ המעטפת, אולם, נציגי הוועד והקבלן טענו שאצלי יש עובש ולא בטוח לדעתם שזה נגרם ע"י הגשמים, כאשר הקריטריון היה או מציאת סדקים בקירות החיצוניים, או, מצב של נפילת טיח והתנפחות של הטיח. הם הוסיפו ואפילו הציעו לי לטפל בקיר החיצוני על חשבוני וגם לשלם את השתתפותי בשיפוץ הכללי. מה מומלץ לי לעשות ?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|