Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

לגבי ציפויים נגד חום בהמשך לשאלה קודמת-


מחבר ההודעה: ראובן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/05/2024 09:31:00

תוכן ההודעה:

הומלץ לי על SILVER80C
האם הוא מתאים לחלון כפול? שניים מקבילים עם רווח ביניהם.
שבוע טוב

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 לגבי ציפויים נגד חום בהמשך לשאלה קודמת- -- ראובן 12/05/2024 09:31:00    
     שאלתך איננה ברורה - נסה לנסח שנית.
    ירמי 13/05/2024 10:35:43   
         בכל אופן, למה שלא תשאל את מי שהציע...?
        ירמי 13/05/2024 10:36:52   
             אשאל,אבל מעדיף עוד חוות דעת. לעניין-
            ראובן 13/05/2024 10:42:17   
                 הסבר - חלונות כפולים ?!
                ירמי 13/05/2024 11:16:17   
                     האם הכוונה לשתי מערכות חלונות מקבילות זו לזו, כמו
                    ירמי 13/05/2024 11:17:43   
                         לא. שני חלונות מקבילים באותה מסגרת עם רווח 4 מ"מ
                        ראובן 13/05/2024 14:59:25   
                             זכוכית כפולה בידודית הכוונה?
                            ירמי 13/05/2024 15:15:37   
                                 אם מדובר על בידודית, אזי כן, התקנת הציפוי
                                ירמי 13/05/2024 15:17:55   
                                     להבנתי בידודית-שתי זגוגיות מקבילות בעובי שונה
                                    ראובן 13/05/2024 15:53:04   
                                         עדיף שיהיה "כלוא" שם מאשר יכנס הביתה, לא?
                                        ירמי 14/05/2024 07:43:36   
                                             יש הגיון.תודה
                                            ראובן 14/05/2024 09:48:22   
                                                 כתבת שאין אפשרות להדבקה בחוץ...
                                                18/05/2024 09:25:59   
                                                     מסכים אבל להבנתי הציפוי אז מתבלה הרבה יותר מהר
                                                    ראובן 18/05/2024 12:31:51   
                                                     ל - v
                                                    ירמי 18/05/2024 23:01:10   
                                                         מעניין מאוד! הגיוני מה שאתה כותב! אבל...
                                                        18/05/2024 23:21:58   
                                                             א. כן ראיתי מעשית במיוחד נצרך בבתי כנסת עם חלונות
                                                            ירמי 19/05/2024 10:07:46   
                                                                 הכוונה כמו שאמר ירמי היא לחום שנוצר
                                                                ראובן 19/05/2024 21:16:38   
                                                                     השאלה היא אם השמש מגיעה לחלון ישירות.
                                                                    19/05/2024 23:29:41   
                                                                         חלק מזרח והשמש על החלונות.גם חם בחוץ.
                                                                        ראובן 19/05/2024 23:39:26   
                                                                             תיקון-קל ליישום
                                                                            ראובן 19/05/2024 23:57:18   
                                                                             אם כך לך על זה, זה ישפר במידה מסוימת
                                                                            20/05/2024 06:32:44   
                                                                                 אני זוכר, זה מורכב עקב המבנה החיצוני
                                                                                ראובן 20/05/2024 11:20:28   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]