|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מתלבט אם כדאי להוסיף טקסאונד ועוד גבס אקוסטי?
מחבר ההודעה:
דניאל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/04/2024 00:45:23
|
|
תוכן ההודעה:
יחידת דיור בקומה עליונה, הכל בטון למעט קיר אחד.
הקיר הזה היה קיר גבס רגיל על קונסטרוקציה מפח ללא מילוי...שברתי שכבה אחת, הכנסתי צמר סלעים 120 ק´´ג/מ´´ק, קומפריבנד, וסגרתי עם גבס אקוסטי פיאנו...
(המטרה היא לבודד קולות של דיבורים מתוך הדירה מהקומה התחתונה)
לאחר מה שעשיתי לא מרגיש הבדל בבידוד האקוסטי, יש לציין שכרגע עוד לא נעשה איטום למרווחים בין הלוחות גבס התקרה והרצפה...האם הרווחים האלה משבשים לי את מבחן התוצאה ובגלל זה אני לא מרגיש הבדל?
*כרגע עוד לא סגרתי את הרווחים משום שאני מאוד מתלבט אם להשקיע ביריעה אקוסטית ועוד שכבה של גבס אקוסטי, כמו כן אני לא בטוח עד כמה קונסטרקוציה מפח יכולה להחזיק יריעה של 10 ק´´ג למר ו2 לוחות גבס אקוסטי פיאנו (כל זה מצד אחד, צד שני לוח גבס רגיל)
כל עצה תבורך, תודה מראש
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|