Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן הדפסה
נושא:

בידוד נגד חום לחלונות- ציפוי או תריס מוקצף?


מחבר ההודעה: ראובן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 04/04/2024 12:52:38

תוכן ההודעה:

מדובר בציפוי ייעודי דק מאד שיכול לבלום חום וכמובן ישפיע על האור. סלון ומרפסת שירות (בחדרים יש כבר תריסים ואסתפק בציפוי).
תריס סגור ממה שהבנתי לא יאפשר מעבר אור ולפחות יפחית מאד וכנראה לא ברמה של ציפוי.ייתכן תריס חשמלי ולא הזזה על מסילות.
תריס כנראה יהיה יקר בהרבה.
בלי קשר למחיר אלא יעילות נגד חום-מה עדיף?
תודה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בידוד נגד חום לחלונות- ציפוי או תריס מוקצף? -- ראובן 04/04/2024 12:52:38    
     שאלה נוספת-מה לגבי שילוב?
    ראובן 04/04/2024 14:00:25   
         שילוב - בודאי יועיל יותר מאשר כל אחד לבד.
        ירמי 05/04/2024 07:35:46   
     ציפוי - עדיף
    ירמי 05/04/2024 07:34:33   
         אפשרות שלישית, הטובה ביותר, אם יש לכך אפשרות,
        05/04/2024 07:59:39   
             מה הכוונה ב´סיכוך´?
            ראובן 05/04/2024 14:03:56   
         בעניין הציפוי-
        ראובן 05/04/2024 19:13:00   
             סיכוך הכוונה לגגון הצללה מבד או חומר אחר
            05/04/2024 23:52:08   
                 ציפוי חיצוני הרבה יותר טוב מפנימי
                06/04/2024 11:32:45   
                     אני מניח אבל לא בטוח שמעשי
                    ראובן 06/04/2024 17:52:08   
                         יש סוג של תריס שלדעתי אידיאלי בארץ במקומות של...
                        07/04/2024 07:39:24   
                             לא בטוח שמעשי בגלל מרחק קטן בין המסילות
                            ראובן 07/04/2024 12:50:24   
                         הציפוי החיצוני - לא יחזיק הרבה זמן
                        ירמי 07/04/2024 07:50:48   
                             מסכים אתך
                            ראובן 07/04/2024 14:57:20   
                                 לגבי ציפויים-יש המלצה על חברה ספציפית? יש כמה ברשת
                                ראובן 07/04/2024 15:05:01   
                                     אל סורג הכי וותיקים.
                                    ירמי 08/04/2024 04:27:06   
                                         תודה
                                        ראובן 08/04/2024 12:28:36   
                                     אינסטלטורים ברחובות
                                    ליאור 08/04/2024 13:52:10   
     אינסטלטורים ברחובות
    ליאור 11/04/2024 21:43:30   
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן



מנהל פורום בידוד אקוסטיקה ואיטום :
כנען סנטר
03-5566007 [Email]