|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מדף גבס לטלויזיה - סגירת החור לכבלי החשמל
מחבר ההודעה:
עדי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/11/2009 11:42:14
|
|
תוכן ההודעה:
שלום
אני בונה מדף גבס לטלויזיה ואני רוצה לעשות חור בחלק האחורי של המדף (עם מקדח כוס) לכבלי החשמל והכבלים.
לאחר קדיחת החור משני צידי המדף/לוחות הגבס
כיצד אני יוצר דופן פנימי/קיר עגול?
האם יש גליל או פתרון אחר שאני מכניס לחור כדי ליצור מבנה של צינור קטן?
או שפשוט משאירים את החור ריק ופתוח?
מקווה שהצלחתי להבהיר את הכוונה
תודה מראש לעונים
עדי
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|