|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הד בחדר האמבטיה
מחבר ההודעה:
שלמה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/08/2009 18:12:24
|
|
תוכן ההודעה:
אני כעת באמצע בניה. בחדר האמבטיה אני לפני האיטום, אבל אחרי יישום גלנץ על כל הקירות ("גלנץ" זה טיוח בבטון חלק).
כשאני מדבר במקום מסוים באמבטיה, יש הד. ומקום זה יהיה מקום מכונת הכביסה ומכונת הייבוש.
מה מקור ההד הזה, והאם זה עלול לעשות לי בעיה בהמשך?
יש לי חשש שזה קשור לגלץ שסיפרתי עליו. את הגלנץ עשו לי בתערובת לא מקובלת: עם הרבה מלט יחסית (יחס של 100 מלט ל160 חול) והוסיפו לתערובת 2.3 ביג´יבונד וכ4 ליטר סיקה לטקס סופר. האם יתכן שזה גורם להד?
|
|
לכניסה לפורום: אקוסטיקה איטום ובידוד לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|