Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן הדפסה
נושא:

‫בניה ועיצוב אתרים-איפה ללמוד?ועוד שאלות


מחבר ההודעה: ל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/10/2008 23:07:31

תוכן ההודעה:

שלום,

אולי אתם תוכלו לעזור לי...
אני כבר בסוף שנות ה-30 לחיי ומחפש לעשות שינוי בקריירה. אני מתעניין בלימוד בנייה ועיצוב אתרים ,כאשר הדגש יושם באותה מידה גם על הפן התכנותי/טכני בבניית האתר וגם על הפן העיצובי. על איזה מוסד לימודים נחשב אתם ממליצים באיזור המרכז / ירושלים, במתכונת של לימודי ערב (למשך כשנה) או לחלופין לימודי יום במסלול מרוכז ומזורז (חודשים ספורים)? יש בכלל מסלול מרכז ומזורז?

ועוד משהו... יש לי התלבטות גדולה:
במקור רציתי ללמוד תקשורת חזותית / עיצוב גרפי לעולם הפרסום והאינטרנט, שזה כולל לימוד של התוכנות העיקריות של גרפיקה ממוחשבת, כאשר בנוסף ניתן איזשהו רקע בבניית אתרים אבל רק "על קצה המזלג". התחום הגרפי/עיצובי מאוד מושך אותי ואני חושב שאני יכול להיות טוב בו בזכות יכולות גרפיות טובות שיש לי...
אבל... מאחר שהבנתי שגרפיקאים/מעצבי אתרים מרוויחים משכורות נמוכות יחסית (סליחה...), ומה לעשות, אני לא חייל משוחרר אלא צריך לפרנס משפחה, חשבתי לשלב בין שני התחומים שגם ככה משתלבים מאליהם ולבחור בלימודי בנייה ועיצוב אתרים (web master & designer) שעד כמה שאני מבין, המשכורות שם גבוהות יותר. אין לי רקע בתכנות. הרקע היחיד שיש לי בבניית אתרים הוא בניית פורטלים ב-sharepoint שאני חושב שיכול להוות בשבילי יתרון מסוים. לעשות קורס webmaster בלבד לא נראה לי בכלל כי פחות מעניין אותי לנהל אתר ולתחזק אותו, יותר ליצור אותו ולעצב אותו (ובכלל לעסוק בעיצוב גרפי מעבר לאתר אינטרנט).

מה אתם אומרים? האם ההנחות שלי נכונות?
אשמח לתשובות לשאלותיי ולכל התייחסות נוספת.

תודה מראש.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 ‫בניה ועיצוב אתרים-איפה ללמוד?ועוד שאלות -- ל 06/10/2008 23:07:31    
     עיצוב גרפי.
    MAT 07/10/2008 09:42:49   
         למרות התמונה הקודרת... תודה לך על...
        ל 08/10/2008 00:02:07   
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן



מנהלי פורום עיצוב גרפי | תקשורת חזותית :
ליאת סביון ואפרת שובלי [Email]