|
|
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מנשר לאמנות?
מחבר ההודעה:
מיקה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 15/08/2008 17:45:51
|
|
תוכן ההודעה:
לכל המעוניינים ללמוד במנשר
כסטודנטית שסיימה שנה ד בשנה זו הזדעזעתי מהיחס המזלזל נכון יותר חוסר היחס לעבודות הסטודנטים בתערוכת הגמר.
ללא ידיעתי החליטו לסגור את החדר בו מוצגת עבודת הגמר שלי (ושל שני סטודנטים נוספים) בכדי לשפץ את הרצפה בו. כאשר קיפלו חלק מהעבודה שלי וזרקו אותה למסדרון בי"ס (ובכך הסתירו עבודה של סטודנטית אחרת). הספרים שיצרתי נהרסו לחלוטין מאבק הריצוף בחדר, ובכך השקעה עצומה של זמן, כסף, חוסר שינה והרבה דמעות נהרסה לחלוטין. ראש המחלקה החליט להתעלם ולהעלם בלי הודעה מראש, לגרום לנזק רב ולסגור בכך את התערוכה באופן שרירותי וחד צדדי לי ולמספר סטודנטים נוספים. הגעתי לתערוכה עם צלם שהזמתי בכדי לצלם את פרוייקט הגמר שלי, וכן עם אנשים נוספים שהזדעזעו כמוני לגלות את היחס המחפיר של בי"ס.
לא ברור כיצד בי"ס בתחילת דרכו המנסה לעלות וליצור רושם בעולם האמנות והעיצוב מסוגל לפגוע כך ביצירה של סטודנטים הלומדים בו.
|
|
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|