|
|
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הכשרה אישית לעיצוב גרפי
מחבר ההודעה:
סיגל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/11/2008 10:07:00
|
|
תוכן ההודעה:
קיבלת עבודה מלקוח ואינך יודע איך להתמודד איתה?
אתה בוהה בדף הלבן ותוהה מעיין תבוא האשראה? אין מוזה, מעוף... מתוסכל....
בשיעורים במסלול האישי לעיצוב גרפי תוכל להעמיק את הקריאטיביות שבך, להבין מה עובר עליך בשלב הסקיצות, איך להגיש את הסקיצות ללקוח, מה הם כלי העיצוב בהם תשתמש, ומה התוכנות בהם משתמשים ומתי. קביעת רמת הלימוד מותאמת אישית לרמת הלומד. כך שהשיעורים מתאימים למתחילים ומתקדמים.
בהדרכה אחדד ואבהיר את שלבי תהליך העיצוב שיקנו כלים להתמודדות נכונה ותוצאות עמוקות ומדויקות יותר בעבודה עם הלקוחות
אני מעצבת חזותית, בוגרת בית ספר גבוהה "אסכולה" ועוסקת בעיצוב תדמית לעסקים. מאמינה שלעצב תדמית לעסק זהו תהליך, תהליך אינטראקטיבי בין מעצב ללקוח.
תהליך הכולל המון הקשבה, הכוונה ויעוץ.
לפרטים, שלחו מייל ואענה בהקדם.[email protected]
|
|
לכניסה לפורום: תקשורת חזותית | עיצוב גרפי לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|