|
|
לכניסה לפורום: ישראלים בחו"ל לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: פרטים - בנוגע ללימודים בבריטניה
מחבר ההודעה:
GO- דוא"ל לכותב
בתאריך: 27/12/2006 19:27:27
|
|
תוכן ההודעה:
בזמנו שנרשמתי ללימודים ב-rgu הדרישות לקבלה היו תיק עבודות שהפרופסור בחן באופן אישי ראיון והתנייה בנוגע לשפה
אני למדתי אנגלית במועצה הבריטית במשך שנה (כתיבה אקדמית ) לאחר מכן הצטרפתי ל- bridging course ב-rgu ולמדתי סך הכל 3.5 שנים.
בעיקרון המסגרת הבריטית שונה מישראל
בעוד שבישראל תנאי קבלה קשים ברגע שהתקבלת 99.9 % שתסיים ותקבל תואר אדריכל בבריטניה בכל שנה יש ניפוי!
לגבי השכר לימוד אז בזמני שילמתי 6500# לשנה וקיבלתי מילגה בסך 1000# לא יודע כמה הם דורשים היום המחייה בבריטניה גבוהה במיוחד וזה משתנה לרמת החיים של כל אחד. לא לשכוח שהפאונד מאוד חזק בימים אלה אבל מומלץ ללמוד רק בבריטניה!!! לא חייב בrgu תחשבו שהשוק בישראל רווי באדריכלים ותוסיפו לעובדה שישראל זה לא מקום בטוח אז ההחלטה היא די ברורה לאחר שתסיימו לימודים ניתן לעבוד בבריטניה קל לקבל רישיון עבודה יש מחסור בעובדים ----- בהצלחה לכולם
|
|
לכניסה לפורום: ישראלים בחו"ל לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|