Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן הדפסה
נושא:

פקולטה לחקלאות- מסלול תיכנון גנים


מחבר ההודעה: מירי זילברמן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 22/11/2001 12:52:06

תוכן ההודעה:

הי ליאב לפני 20 שנה עמדתי באותו מצב. אהבתי גנים ונוף ולא רציתי ללמוד בטכניון בגלל ששם הדגש היה על אדריכלות ופחות על מה שאהבתי. סיימתי את הפקולטה לחקלאות במסלול תיכנון גנים . אז לא היתה כל הבנה לצורך האדם מיקצועי בתחום הצומח והנוף בעת תיכנון בית ובמשך 15 שנים לא עבדתי בתחום. לשימחתי המצב השתנה ויש דרישה היום ויותר מודעות לחלקה של הסביבה ומקדישים לזה תשומת לב ומשאבים. היום אני מוצפת עבודה ולדעתי זהוא תחום שילך ויתפתח בארץ כמו שעיצוב פנים הוא חלק חשוב גם עיצוב חוץ יהפוך לכזה. אז------לך עם הרצונות שלך ותלמד מה שאתה אוהב. לאף אחד אין ביטוח והבטחה של עבודה לאחר סיום הלימודים. אפילו לא לעורכי דין... בהצלחה :)

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 אני נמצא במצב בו קרוב לודאי היתם רובכם -- ליאב 15/11/2001 15:46:35    
     (ללא נושא)
     16/11/2001 22:22:30   
     (ללא נושא)
    רז מטלון 16/11/2001 22:37:46   
     תגובה ליואב
    רם בן שאול 17/11/2001 11:48:16   
         (ללא נושא)
         19/11/2001 12:28:57   
     תודה...
    ליאב 18/11/2001 17:43:08   
         פקולטה לחקלאות- מסלול תיכנון גנים
        מירי זילברמן 22/11/2001 12:52:06   
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן



מנהלת פורום אדריכלות נוף :
שגית קורן - אדריכלית נוף [Email]