|
|
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: (ללא נושא)
מחבר ההודעה:
רז מטלון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/11/2001 22:37:46
|
|
תוכן ההודעה:
אני בהחלט מבין לליבך, אכן התלבטות קשה.
חשוב לבחון לעומק את תכניות הלימודים של כל מוסד ומוסד מאלו שהזכרת, יתכן שזה יעזור לך להחליט. כיוון שאת הכשרתי רכשתי בטכניון אוכל לאמר כי יתרונו בכך שמשלב לימודים אם מסלול ארכיטקטורה ובינוי ערים דבר שאולי יותר מכל תורם לשיתוף הפעולה הפורה בין שתי הדיסיפלינות ומתבטא גם באתר שבו אנחנו מתקשרים. הדגש בטכניון הינו בתכנון כולל, מגן ציבורי קטן ועד לגנים לאומיים ותכנון אזורי. כמובן שבמהלך 4 השנים לא ניתן להקיף את כל הנושאים האלה בצורה מוחלטת הדבר תלוי בסטודנט ובחיים המקצועיים בהמשך הדרך. על אף שיש לי טענות, לזכות המסלול לאדריכלות נוף בטכניון יש לאמר כי יצר בי את הגירוי להמשיך ליצור, לחקור וללמוד. וכך אני מקווה יעשה גם המקום בו תבחר ללמוד.
אני לא בטוח שעזרתי לך, בכל מקרה בהצלחה.
|
|
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|