Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן הדפסה
נושא:

(ללא נושא)


מחבר ההודעה: רז מטלון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/11/2001 22:37:46

תוכן ההודעה:

אני בהחלט מבין לליבך, אכן התלבטות קשה. חשוב לבחון לעומק את תכניות הלימודים של כל מוסד ומוסד מאלו שהזכרת, יתכן שזה יעזור לך להחליט. כיוון שאת הכשרתי רכשתי בטכניון אוכל לאמר כי יתרונו בכך שמשלב לימודים אם מסלול ארכיטקטורה ובינוי ערים דבר שאולי יותר מכל תורם לשיתוף הפעולה הפורה בין שתי הדיסיפלינות ומתבטא גם באתר שבו אנחנו מתקשרים. הדגש בטכניון הינו בתכנון כולל, מגן ציבורי קטן ועד לגנים לאומיים ותכנון אזורי. כמובן שבמהלך 4 השנים לא ניתן להקיף את כל הנושאים האלה בצורה מוחלטת הדבר תלוי בסטודנט ובחיים המקצועיים בהמשך הדרך. על אף שיש לי טענות, לזכות המסלול לאדריכלות נוף בטכניון יש לאמר כי יצר בי את הגירוי להמשיך ליצור, לחקור וללמוד. וכך אני מקווה יעשה גם המקום בו תבחר ללמוד. אני לא בטוח שעזרתי לך, בכל מקרה בהצלחה.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 אני נמצא במצב בו קרוב לודאי היתם רובכם -- ליאב 15/11/2001 15:46:35    
     (ללא נושא)
     16/11/2001 22:22:30   
     (ללא נושא)
    רז מטלון 16/11/2001 22:37:46   
     תגובה ליואב
    רם בן שאול 17/11/2001 11:48:16   
         (ללא נושא)
         19/11/2001 12:28:57   
     תודה...
    ליאב 18/11/2001 17:43:08   
         פקולטה לחקלאות- מסלול תיכנון גנים
        מירי זילברמן 22/11/2001 12:52:06   
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן



מנהלת פורום אדריכלות נוף :
שגית קורן - אדריכלית נוף [Email]