Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן הדפסה
נושא:

הצילו!!!!! הדולבים חולים!!!!


מחבר ההודעה: סיגל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/05/2002 08:49:15

תוכן ההודעה:

שלום לכולם! אני אדריכלית ולא אדריכלית נוף. אולם מתוך האמונה שגם הגינה שלי היא ביתי , או לפחות חלק בלתי נפרד ממנו, שלחתי ידי בעיצוב הגינה שלי (סליחה לכל אנשי המקצוע...) ואני מקבלת הרבה מחמאות (כייף נורא). בניתי בית בהרחבה של מושב בעמק חפר. בשטח היו 4 עצי דולב בוגרים. העתקתי 3 מהם. אחד שבק אחרי שנה וחצי והשאר במצב מצויין. אולם יש איזושהיא מחלה התוקפת את העצים ממש עכשיו ולמעשה גורמת להם להיות בשלכת כל הקיץ. לא שלכת אמיתית, אלא שכל העלים הצעירים נושרים להם מחודש מאי!!!! יתכן שזה קשור לקמחון שתוקף אותם גם. שאלתי היא האם יש טיפול שניתן לבצע בהזרקה לגזע או בהשקיה, כי לרסס עצים בוגרים זה לא מעשי. האם קונפידור יכול להיות פתרון? אם כן מה המינון? אגב גם עץ נוף, אצל שכני. סובל מאותה תופעה. סליחה על השאלה הלא כל כך עיצובית. אני סומכת על אדריכלים יותר מעל חקלאים. תודה סיגל

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 הצילו!!!!! הדולבים חולים!!!! -- סיגל 11/05/2002 08:49:15    
     יש רופא לכל דבר...
    יולי 12/05/2002 13:00:53   
         תודה
        סיגל 13/05/2002 02:03:26   
             נסי ביער הקרוב...
            שי 14/05/2002 22:09:46   
                 give me a brake
                סיגל 15/05/2002 00:21:12   
                     ובכל זאת
                    שי 17/05/2002 00:18:17   
                         אני מנסה בכל החזיתות!
                        סיגל 18/05/2002 10:53:04   
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן



מנהלת פורום אדריכלות נוף :
שגית קורן - אדריכלית נוף [Email]