|
|
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הצילו!!!!! הדולבים חולים!!!!
מחבר ההודעה:
סיגל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/05/2002 08:49:15
|
|
תוכן ההודעה:
שלום לכולם!
אני אדריכלית ולא אדריכלית נוף. אולם מתוך האמונה שגם הגינה שלי היא ביתי , או לפחות חלק בלתי נפרד ממנו, שלחתי ידי בעיצוב הגינה שלי (סליחה לכל אנשי המקצוע...) ואני מקבלת הרבה מחמאות (כייף נורא).
בניתי בית בהרחבה של מושב בעמק חפר. בשטח היו 4 עצי דולב בוגרים. העתקתי 3 מהם. אחד שבק אחרי שנה וחצי והשאר במצב מצויין.
אולם יש איזושהיא מחלה התוקפת את העצים ממש עכשיו ולמעשה גורמת להם להיות בשלכת כל הקיץ. לא שלכת אמיתית, אלא שכל העלים הצעירים נושרים להם מחודש מאי!!!! יתכן שזה קשור לקמחון שתוקף אותם גם.
שאלתי היא האם יש טיפול שניתן לבצע בהזרקה לגזע או בהשקיה, כי לרסס עצים בוגרים זה לא מעשי. האם קונפידור יכול להיות פתרון? אם כן מה המינון? אגב גם עץ נוף, אצל שכני. סובל מאותה תופעה.
סליחה על השאלה הלא כל כך עיצובית.
אני סומכת על אדריכלים יותר מעל חקלאים.
תודה
סיגל
|
|
לכניסה לפורום: אדריכלות נוף לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|