Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן הדפסה
נושא:

המקום האיכותי יותר של המגרש


מחבר ההודעה: חווה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/12/2013 23:41:16

תוכן ההודעה:

הוא בעצם הצד הצפון מזרחי איפה שהוויטרינות והפרגולה. הסקיצה מראה (או מנסה להראות)שכל הפונקציות הציבוריות והמבט מהכניסה מופנים לשם. בהנהחה שזה יתן הרגשה של מרחב יחסית.
שאר המגרש פינתי וגובל בכביש (יש סכנה בשביל הילדים שאלולים להתקרב, כל עוד אין גדר כמובן) או מול השכנים שהם ממש קרובים.מופיע גם בתוכניות מחסן קטן פינת תלית כביסה, פרגולות ופינות ישיבה, אבל לא אראתי כי חשוב לי להתמקד בפנים.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תוכנית בית .אשמח להארות והערות -- חווה 25/12/2013 15:07:28    
     בתוספת שלושה חלונות שלא הופיעו
    חווה 25/12/2013 15:24:01   
         למה הממד כזה ענק?
        אדריכלצ´יק 25/12/2013 15:56:48   
         את רצינית? אתם עשיתם את התכנית בעצמכם
        מיש 25/12/2013 15:56:51   
         חווה, אם את רוצה לקבל הערות והארות ענייניות...
        דוד עמירם 25/12/2013 17:06:05   
         שלום חווה
        דוד עמירם 25/12/2013 22:44:12   
             לדוד עמירם תודה על כווני המחשבה
            חווה 25/12/2013 23:32:30   
                 חווה - לדלת הממ״ד אין הגנה.
                דוד עמירם 25/12/2013 23:42:26   
                 להשכלה ככלית, שטח הממ"ד שלא במסגרת המינימום
                אווה 26/12/2013 10:17:58   
     חבל שהכנסתי פה את התוכנית
    חווה 25/12/2013 19:17:25   
         אני דווקא חושבת שמגיע תודה למבקרים!
        אווה 25/12/2013 19:34:34   
             את באמת חושבת
            חווה 25/12/2013 20:05:59   
                 קודם כל חבל לי שאת לוקחת את הביקורת באופן אישי.
                מיש 25/12/2013 21:44:09   
                     מיש - מה שהיה לא ענייני בביקורת שלך...
                    דוד עמירם 25/12/2013 22:06:26   
                         דוד , בהקשר לדברים שכתבת -
                        בני 26/12/2013 01:33:47   
                     מי שמעלה תוכניות לאתר
                    חווה 25/12/2013 23:46:24   
             למה תכנית של בית פרטי על מגרש פרטי צריכה להיות
            star 25/12/2013 20:08:20   
                 המקום האיכותי יותר של המגרש
                חווה 25/12/2013 23:41:16   
                     המלצה חמה: קחי אדריכל!
                    אווה 26/12/2013 07:45:47   
                         סליחה אם העלבתי
                        אדריכלצ&#;יק 26/12/2013 09:51:55   
                             ידוע לע מה הולך שם.
                            חווה 26/12/2013 11:11:00   
                                 ביחס לעלבונות ממרצים באקדמיה מה שנאמר לעיל זה
                                star 26/12/2013 12:49:26   
                                 לכוווולם , כל מי שבא פה לנחם....עכשיו ברור לי למה
                                מיש 26/12/2013 12:51:07   
                                     מיש- כל מילה בסלע
                                    קונדסון 26/12/2013 14:50:36   
                                     מלים בסלע
                                    ארכי-פרחי 28/12/2013 12:00:32   
                             אדריכל - בתור אדריכל שעבר מסכת עינויים 5 שנים
                            מיש 26/12/2013 12:55:02   
                                 מיש
                                אווה 26/12/2013 16:04:47   
לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן



מנהל פורום אדריכלות :
איתי אלמוג - בר, אדריכל [Email]