| | | |
-
מקדם בריאות והיגיינה בחלל הסגור:
נדרש אוורור כדי להשיג ולשמור על איכות אוויר טובה, כמו גם רמת נוחות תרמית אך גם בריאות ובטיחות העובדים והאורחים. מרכזי מים הבנויים מחומרים לא קורוזיביים כמו אלומיניום הם בעלי יתרון משמעותי הן מבחינת חוזק ועמידות, ובנוסף מבחינה ניקיון.
-
ממקסם שטח והכנסה:
שילוב של חיסכון בהוצאות אנרגיה,והגברת הנוחות מחלל הבריכה :מואר יותר ,ממוזג ומאוורר,ופחות לח. מאפשר ליותר מבקרים לשהות במבנה ומגדיל את ההכנסות ממנו.
-
עלות מחזור חיים נמוכה יותר:
חיסכון בעת הפעלת מתחם גג ניפתח כולל גם את עלות החשמל, הגז, וגם הפחתת התלות בתאורה חשמלית במהלך היום. כאשר הגג פתוח, כבו את המערכת המכנית ואת האורות במתחם.
-
אור טבעי ותאורה:
ישנן עדויות ממשיות לכך שחללי אור יום טומנים בחובם פוטנציאל להניב יתרונות משמעותיים, כולל חיסכון מוגבר באנרגיה, הגדלת הכנסות ושיפור לבריאות האדם ולפרודוקטיביות.
-
תנאים מושלמים לכל ימות השנה:
מזג האוויר כבר לא ישפיע על כל שימוש בחלל שלך. פתיחת וסגירת הגג בלחיצת כפתור יוצרים את התנאים המושלמים בכל ימות השנה.
-
צור מקום שאנשים רוצים לבקר בו:
הישאר לפני הטרנדים ומשוך חברים חדשים. הצעת אטרקציות ושירותים משודרגים כדי להתחרות במקומות אחרים היא קריטית. הבטחה שהם יכולים להיות פתוחים כל השנה משפרת את ערכם ואת ההחזר על ההשקעה.
-
מתקן ללא תחזוקה:
אלומיניום נטול חלודה וקורוזיה, קל משקל ובעל חוזק גבוה כדי למקסם את יעילות הבניין על ידי איזון הפונקציות של חימום, קירור, תאורה, הצללה ואוורור.
-
יעילות אנרגטית גבוהה.
גגות אלומיניום מצופים כהלכה יכולים לשקף עד 95% מהאנרגיה הסולארית, ולשפר באופן דרמטי את יעילות האנרגיה. בנוסף, כאשר הגג והקירות פתוחים, החלל מתאוורר באופן טבעי.
הייעוץ המלא שאנו נותנים ללקוחותינו כולל את כל המידע שנדרש לאדריכל או מהנדס המבנה.כל התוכניות הנדרשות
והמלצות מלאות לחומרי הבניה ויתרונותיהם ביישום הבניה המבוקש.
כל המוצרים של OpenAire נמצאים באחריות לחמש שנים ממועד מסירתן. והלקוחות שלנו מקבלים את המוצר הטוב ביותר ואת חומרי הבנייה המותאמים והאיכותיים ביותר המצויים בשוק הבנייה העולמי.
1. Promotes health and hygiene in the closed space:
Ventilation is required to achieve and maintain good air quality, as well as thermal comfort level but also the health and safety of staff and guests. Aquatic centers built with non-corrosive materials like aluminum are at a significant advantage from both a strength and durability perspective, plus from a cleanliness one.
2. Maximizes Space and Revenue:
Enclosing your aquatic center or waterpark with OpenAire structures gives you an additional flexible footprint for year-round use, which drives revenue growth and adds flexibility to the management team.
3. Lower Life-Cycle Cost:
Savings when operating a retractable roof enclosure include both the cost of electricity, gas, and reduce the reliance on electrical lighting during the day. When the roof is open, turn off the mechanical system and lights and the space.
4. Natural Light and Illumination:
There is undeniable evidence that daylight spaces hold the potential to yield substantial benefits, including increased energy savings, increased revenue, and improvement to human health and productivity.
5. Perfect Year-Round Conditions:
Weather will no longer have an impact on any use of your space. Open and close the roof at the push of a button to create the perfect conditions all year round.
6. Create a Place People Want to Visit:
Stay ahead of the trends and attract new members. Offering upgraded attractions and amenities to compete with other venues is critical. Ensuring that these can be open year-round enhances their value and return on investment.
7. Maintenance-Free Facility:
Rust and corrosion-free, lightweight, and high-strength aluminum to maximize building efficiency by balancing the functions of heating, cooling, lighting, shading and ventilation.
8. High energy efficiency.
Properly coated aluminum roofs can reflect up to 95% of the solar energy, dramatically improving energy efficiency. In addition, when the roof and walls are open, the space becomes naturally ventilated.
All works performed by OpenAire are guaranteed for five years from the date of their delivery. And our customers receive the best product and the most adapted and high-quality building materials found in the global construction market.
|
|
| | | | |
|
|
|
|
|
|