Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?
17/2/2020 
נוף טוב, הכל טוב- בית משפחתי עטוף בנוף
נגה ארנסון- תכנון ועיצוב פנים
צלם: שי אפשטיין

13/2/2020 
חלל עבודה מסודר לעובדים בלגניסטים
אקו דיזיין
עיצוב: שריתה ורון פלד
צלם: שי גיל

30/1/2020 
מין – מרחב
הודיה אלגלי מילר
פרוייקט גמר, 2019
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים

22/1/2020 
מאושרים עד הגג - בית וגג פורח שתוכננו כמקשה אחת.
עיצוב: שי דוד, כרכום- עיצוב נוף
צלמת: אורית ארנון

12/1/2020 
פרוייקט במבליק -
כיתת לימוד 50 מ"ר בית ספר יסודי אבני חן, מודיעין


עידית אבו – מעצבת פנים ומרחבי למידה
צלם – דקל אבו עד קצה הדמיון

24/12/2019 
אותה הגברת- וילה שנבנתה פעמיים
אדריכל רון שפיגל
רון שפיגל אדריכלים

18/12/2019 
החיים בשחור ולבן
TZF Architecture
אדר' טלי זרחיה פרומוביץ'

1/12/2019 
פרוייקט היפאטיה - כדים קרמיים
תאיר אלמור
פרוייקט גמר, 2019
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב תעשייתי

20/11/2019 
מרכז מבקרים-עין קשתות (אום אל קנטיר)- אתר מורשת לאומית ברמת הגולן
אדריכלות: דני וסמדר רז אדריכלים  
אדריכלות נוף: גרינשטיין הר גיל  
צלם: עוזי פורת

13/11/2019 
ארבע פעימות- אמצעי ישיבה מסתובב

זוהר אשר
פרוייקט גמר, 2019
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב תעשייתי
מנחה: דניאל ליבוביץ

7/11/2019 
חידוש תיכון טדי קולק, פסגת זאב ירושלים
BE Architects
רוני פרידמן, אדריכל

31/10/2019 
כיכר העיר רמת גן
אבירן מצרי
פרוייקט גמר, 2019
אוניברסיטת אריאל בשומרון , שנה''ל תשע''ט
מנחה: אדר' יהושוע שוקי לוי

24/10/2019 
''עלמא'' סדרת בובות טיפוליות לילדים

יערה ניסבוים
פרוייקט גמר, 2019
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב תעשייתי
מנחה: ברק אשר

16/10/2019 
ניגודים משלימים - עיצוב מתוק-מלוח לבית מאפה.

מאור נבו ואלי עזרי
סטודיו - Echo 3D
צילום: סטודיו LINES

10/10/2019 
עירוניות בתוואי חקלאי
מיטל הירשברג
שם המנחה: איציק אלחדיף
פרויקט גמר, 2019
אוניברסיטת אריאל בשומרון , שנה"ל תשע"ט

23/9/2019 
PLANetB
חן פונס
פרוייקט גמר
ביה"ס לארכיטקטורה באוניברסיטת אריאל


19/9/2019 
אידיאלים ואידיאות בקמפוס תיכון ייחודי
קיסלוב קיי אדריכלים
פרופ' אדר' תאה קיסלוב
אדר' עולש קיי
אדר' ליאורה קיסלוב קיי

10/9/2019 
מה למעלה, מה למטה?

אדריכלות ועיצוב: אדריכלית טלי ג'רסי
צילום: גדעון לוין

3/9/2019 
שונית בחצר האחורית

מתן יצחק יצפאן
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.
מנחים: ד״ר שניידר דוד | אדר׳ אולשוונג אברי


20/8/2019 
רגע לא מסויים


דנה רפפורט
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.
קורס: סטודיו - Empathic Topografies
מנחים: ד״ר שניידר דוד | אדר׳ אולשוונג אברי

04/11/2003  
  Rihutim 2004 Competition



Curator: Galit Gaon
over 30 projects by 19 Designers the names of the designers appear above the images.

תחרות ריהוטים 2004

גלית גאון

 
לחצו על התמונות הקטנות להגדלה
מדף חריץ<br>מעצב: design44 - אבי כהן<br><br>מערכת מדפים אשר בנויה מפרופיל אלומניום, סטנדרטי. <br>למדפים מחברים ייעודיים המאפשרים<br>תליה פשוטה על הקיר במגוון אפשרויות.<br>המבנה הייחודי הנוצר מהרכבת הפרופילים, <br>יוצר רווח במרכז המדף לכל אורכו. <br>רווח זה משמש להצבת חוצצים בכל מקום שנדרש לאורך המדף <br>ומאפשר חלוקה ומיון על המדפים.
1
מדף חריץ<br>design44 - אבי כהן<br><br>פרט
2
קשר אינטימי<br>מעצב: אדריכל גיל ברנשטיין <br><br>כיסא כמבנה ייחודי, לא כמוצר סידרתי תעשייתי.<br>כיסא שהוא גם מקום להיות בתוכו וגם כאובייקט פיסולי בחלל.<br>חזרה לכסא שהוא ביטוי ייחודי וסמלי לבעליו כפי שהיה נהוג בעבר, <br>אלא שהפעם הכסא אינו ביטוי לכוח, שררה, פאר, עושר, מעמד או קדושה, <br>הפעם הוא ביטוי וסמל לחוויה רגשית אנושית, כמו איזון ושלווה, חיבוק ואינטימיות.<br>העיצוב מיצר סדר ושפה צורנית אורגניים שמקורן בטבע ובגוף האנושי, <br>סמל לזרימה ולמורכבות ביחד עם פשטות. <br>לא מיבנה הנדסי או מכונה המבטאים טכנולוגיה ומלכותיות של צורה וחומר <br>רק לתפקוד של נוחות (עמודי תמיכה ומשטחי ישיבה והישענות), <br>אלא כיצור חי שקיומו וזהותו רבי גוונים, רבי ערכיות ורבי משמעות.
3
כסא בתלם<br>מעצב: אדריכל גיל ברנשטיין <br><br>כיסא כמבנה ייחודי, לא כמוצר סידרתי תעשייתי.<br>כיסא שהוא גם מקום להיות בתוכו וגם כאובייקט פיסולי בחלל.<br>חזרה לכסא שהוא ביטוי ייחודי וסמלי לבעליו כפי שהיה נהוג בעבר, <br>אלא שהפעם הכסא אינו ביטוי לכוח, שררה, פאר, עושר, מעמד או קדושה, <br>הפעם הוא ביטוי וסמל לחוויה רגשית אנושית, כמו איזון ושלווה, חיבוק ואינטימיות.<br>העיצוב מיצר סדר ושפה צורנית אורגניים שמקורן בטבע ובגוף האנושי, <br>סמל לזרימה ולמורכבות ביחד עם פשטות. <br>לא מיבנה הנדסי או מכונה המבטאים טכנולוגיה ומלכותיות של צורה וחומר <br>רק לתפקוד של נוחות (עמודי תמיכה ומשטחי ישיבה והישענות), <br>אלא כיצור חי שקיומו וזהותו רבי גוונים, רבי ערכיות ורבי משמעות.
4
Rotunda - רצועת רהיט מתמשכת<br>מעצבת: זיויה <br><br>רצועות , רצועות , רצועוT , רצועוT , רצו עוT , רצו עוT , רצו עוד , <br>רצו עוד, ועוד , ועוד אחד , ועוד אחד קצת יותר גדול , ועוד  אחד  אדום, <br>ואם  אפשר גם אחד כזה !! ,<br>או כזה , או קצת אחר , אחד עם כפתור באמצע , אחד שטוב גם לים , <br>אחד לשטח , אחד שאפשר לחבר לו רצועה , שיראו אותו , <br>שיראו איזה מודל הוא , שיהיה כזה של כוכבים אמיתיים , <br>אחד בשביל להיות כמו כ ו ל ם , אחד  כמו  שיש  ל כ ו ל ם,<br>ובעיקר אחד שאין לאף אחד , one off , עם חתימת האומן , <br>שמדברים עליו , שהופיע ב "גלריה" ,   <br>שכולם יקראו אותו עם הקפה של הבוקר , <br>שאפשר להוציא אותו בנון שלנטיות מהכיס , אולי שינגן ? , שיבעט ? , <br>שיפעילו אותו בשלט רחוק ? , ש י ה י ה   ח ד ש   ל נ צ ח  , <br>המילה האחרונה של הננו-טכנולוגיה , <br>שאפשר להיות בלעדיו ולהרגיש איתו ? <br>שאפשר לשדרג אותו עד שיהיה חסר צורה, <br>עמדה  ..........
5
Nonsit<br>מעצבת: זיויה <br><br>"לקראת"  שרפרף מדיקט ורצועה.
6
Opensit<br>מעצבת: זיויה <br><br>שרפרף מדיקט ורצועה.
7
Standalone<br>מעצבת: זיויה <br><br>כסא מתוח מדיקט ורצועה.
8
Back to Back<br>מעצבת: טל ארדיטי <br><br>שולחן סלון המורכב משני לוחות של עץ לבוד מכופף (למינציה), <br>הלוחות מחוברים גב אל גב ויוצרים שני חללים זהים, <br>התחתון" מציף" את השולחן מעל הריצפה <br>ואילו העליון "מציף" את משטח הזכוכית <br>ויוצר חלל פונקציונאלי לאגרטל או לעיתונים.
9
Back to Back<br>מעצבת: טל ארדיטי <br><br>במצבו ההפוך צבוע השולחן בצבע שונה ויוצר אוירה שונה.
10
כסא מודד<br>מעצב: טל גור <br><br>שם הכסא מקורו בתולעת שבזחילתה יוצרת יחידת מדידה. <br>הכסא עשוי פוליטלין ומיוצר בטכנולוגיית רוטציה.<br>תבנית הכניסה פשוטה בצורתה מעין צינור ארוך ופחוס, <br>לאחר הוצאת התוצר מהתבנית, <br>הוא מקופל ככסא החובק בתוכו תנועה אורגנית מצד אחד <br>ומצד שני עוצר בתוכו מתח מבני המעיד על צורתו הראשונית.<br>המודד הוא הכסא היחידי המיועד לישיבה במצבו המקופל.
11
כסא "אפליקשיה"<br>מעצב: טל גור <br><br>הכסא הוא חלק אחד מתוך סדרת מוצרים הכוללים מחיצה, אהיל, <br>שולחן צד ושרפרף.<br>סדרה זו נולדה מתוך תהליך שהתחיל בטבע והסתיים במפעל משפחתי <br>קטן בבת ים.<br>ראשיתו של התהליך במפגש עם קש מיוחד הנזרע בשולי השדה <br>ומשמש לעשיית מטאטאים בכפרים ערביים. <br>מאחר והקש זמין בעונות מסויימות בלבד, <br>החלטתי לחפש תחליף וכך הגעתי לקשיות השתיה מפלסטיק. <br>הקשיות נכבשות לתוך מטריצת עץ פשוטה ומחוברות למקשה אחת <br>בעזרת חימום. קשיות הפלסטיק שהן סמל לזמניות חולפת <br>משמשים מסה לעיצוב אובייקטים שהם סמל ליציבות כמו כסא.
12
כסא "אפליקשיה"<br>מעצב: טל גור
13
כסא "אפליקשיה"<br>מעצב: טל גור
14
טריפל<br>מעצבת: טל טנא צ
שלישיית שולחנות מדורגת,
כשכל משטח עליון מביניהם מחופה בפורמייקה מודפסת שונה
המדגיש את האפשרות לשילוב אימג'ים מגוון בפריט אחד.
הבסיס: שולחן עץ ישן משופץ.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/15s.jpg" />

15
שולחן קפה "מפה"<br>מעצבת: טל טנא צ
שולחן סלון בצורת אליפסה מחופה בפורמייקה מודפסת,
ניצב על שלד מתכת כסוף.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/16s.jpg" />

16
כסא "גולדה"<br>מעצבת: טל טנא צ
דגמים בסגנון שנות החמישים.
פורמייקה מודפסת במבחר דוגמאות על רגליים ממתכת בצבע שחור.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/17s.jpg" />

17
מחיצת "עץ משפחה"<br>מעצבת: טל פישלס <br><br>"עץ משפחה" הינה מחיצת עץ בשילוב זכוכית היוצרת גלריה <br>ביתית וחיץ דקורטיבי בשילוב תמונות וצילומים.<br>המחיצה מאפשרת החלפה קלה ומהירה של התמונות ואחסונן. <br>ייצור המחיצה פשוט ביותר: פינוי חללים מלבניים בלוח הסנדוויץ <br>וחריצים עליונים ותחתונים בהם משחילים את התמונות, <br>כל זאת ללא הברגה או הדבקה.
18
מחיצת "עץ משפחה"<br>מעצבת: טל פישלס <br><br>וריאציות.
19
4-nir<br>מעצבים: ירון אליאסי ויואב מזר <br><br>יחידה בלמינצית עץ הנוצרת ע"י שימוש בתבנית אחת.<br>מיחידה זו ניתן ליצור מוצרים שונים ומגוונים ע"י חיתוך <br>באזורים שונים והצבתם באופן שונה- שולחן סלוני בעל חללי <br>אחסון תחתונים, מדף, שרפרף, כוננית ועוד.<br>השימוש בטכניקת הלמינציה מדגיש את האיכויות האסטטיות של <br>העץ תוך שילוב מראה זורם והרמוני שאינו אופייני ומקובל בעבודה עם עץ.
20
4-nir<br>מעצבים: ירון אליאסי ויואב מזר
21
4-nir<br>מעצבים: ירון אליאסי ויואב מזר
22
לפתוח דף חדש<br>עיצוב: סטודיו- פיקל:פמפנל <br><br>שולחן ומשלב בין שולחן למפת שולחן.
השולחן עשוי עץ, כשהפלטה העליונה שלו,
מורכבת מפנקס מפות נייר חד פעמיות, בעיצוב שונה אחת מהשניה.
באופן הזה נוצר מגוון של ארוחות ואווירה האופיניות כל כך לישראל
שבה פיוז'ן טעמים מכל העולם. עם סיום הארוחה,
זורקים את המפה המלוכלכת וחושפים מפה חדשה ומפתיעה.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/23s.jpg" />

23
לפתוח דף חדש<br>עיצוב: סטודיו- פיקל:פמפנל <br><br>דפדוף במגוון המפות.
24
מנורה<br>עיצוב: ניסים פורת
25
Come to Mama<br>מעצב: ניסים פורת <br><br>יריעת פוליקרבונט, כלואה בתוך שלד מתכת, מזמינה אותך לשחק.<br>יריעת הפוליקרבונט, משמרת את זכרון צורתה המקורית, <br>וההתנגדות הקלה שלה בעת ההתישבות מיצרת קפיציות נעימה לישיבה. <br>מתח של תנועה וחומר בין היושב והמושב.<br>דחיפה קלה של הידיים והחומר, מסייע ליושב להתרומם.
26
Come to Mama<br>מעצב: ניסים פורת
27
ריהוט אדנים<br>מעצב: נמרוד עילם<br><br>קולקציה של רהיטי גן עשויים אדני רכבת ישנים. <br>אדני רכבת רבים יוצרו במקור מעצים אקזוטיים נדירים ואיכותיים <br>(אלון ארז ואפילו טיק) השנים הרבות בהן היו חשופים לתנאי מזג האויר <br>העניקו להם את יופיים המיוחד. אני בוחר את האדנים שמוצאים חן בעיני <br>ומייצר מהם ריהוט המצטיין בעמידות ומהווה תהליך מחזור איכותי.
28
ספסל אדנים<br>מעצב: נמרוד עילם<br><br>ספסל. מן הקולקציה "ריהוט אדנים".
29
שולחן אדנים<br>מעצב: נמרוד עילם<br><br>שולחן. מן הקולקציה "ריהוט אדנים".
30
כסא עכביש<br>מעצב: עוז אבני. עוז אבני - ראומה שכנר אדריכלים.<br><br>"הכסא הוא שילוב של מבנה, חומר, צורה ואובייקט בחלל.<br>נוכחותו מסמנת מרחב אישי ומשפיעה על הסביבה, במשחק הגבול הדק, <br>שבין פונקציה להומור."
31
כסא עכביש<br>מעצב: עוז אבני. עוז אבני - ראומה שכנר אדריכלים.<br><br>מודל עבודה.
32
Cherry Chair<br>מעצב: עמית ינקוביץ
כורסת נוער, מיועדת לצפיה בטלויזיה. כורסת "כל בו" המכילה
בתוכה מקום לאכסון מגזינים ועיתונים,
שלוחה נשלפת בחזית המשמשת כהדום להנחת הרגליים.
כאשר פותחים את ההדום נסתרת מגרה לפיצוחים ושתיה.
בידיות המושב נמצא חור להנחת כוס השתיה.
גב הכורסא מחולק לשניים, לישיבה ארגונומית נוחה יותר.
הדגם יוצר בחסות שגם חדרי הילדים ונוער ואלון עיצובים' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/33s.jpg" />

33
Cherry Chair<br>מעצב: עמית ינקוביץ
34
Cherry Chair<br>מעצב: עמית ינקוביץ
35
Cherry Chair<br>מעצב: עמית ינקוביץ
36
Mobile-Che-Chair, Mobile Che_Table<br>מעצבים: פיודור בזובוב ואנטון זובטוב. Faza.<br><br>כסא ושולחן העשויים בהשראת כלי נגינה - הצשניהם מוצרים המשלבים פלסטיק ועץ,
וניידים בזכות החלל הפנימי שלהם.
מקור ההשראה בא לידי ביטוי בעיקר בצורת הישיבה
ובצורת המשענת העשויה עץ ומזכירה את החלקי הצ'לו.

העבודה מתרגמת את המנעד המאוד רחב של צלילים
(מנמוך לגבוה) האופייני כל כך לצ'לו (כלי נגינה) לתוך עולם של תלת-ממד.
המסות (נפח) של מושב הכיסא ובסיס השולחן מסמלות צלילים נמוכים,
הקווים של חלקי עץ מדברים בצליל גבוה.
העבודה מבוססת על ניגודים של צורות וקצבים: משולש, עיגול, ריבוע,
קווים אנכיים ואופקיים, קו לעומת כתם (או מסה).
אזכור המוטיבים הקלאסיים של הצ'לו ולבסוף ניגודי החומרים -
כל אלה יוצרים את המבנה הקצבי של היצירה הזאת.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/37s.jpg" />

37
Mobile-Che-Chair, Mobile Che_Table<br>מעצבים: פיודור בזובוב ואנטון זובטוב. Faza.<br><br>כבד לעמת קל, פלסטיק מול עץ, כתם צבעוני כנגד הקו...<br>השאיפה ליצור את המתח והאיזון בו בזמן.
38
TaBLe<br>מעצב: פיני ליבוביץ
אובייקט דינמי/ מתכווץ ומתרחב.
השולחן הוא חלק מסדרת עבודות העוסקות ב"סדר" (אנטרופיה).
כמו במערכות אורגניות, תכונות האובייקט קבועות (על ידי המעצב),
ולעומתן הסידור והסדר משתנים בכל פעם מחדש בהתאם
לתנאים הסביבתיים (ללא שליטת המעצב).
כתוצאה מכך מתקבל אובייקט דינמי המרחיב את הפונקציות
והאסטטיקה של המושג שולחן.
מבנה : שולחן הבנוי ממשטח שהתחלק לשמונה משטחים בגבהים שונים
המחוברים ביניהם על ידי קשתות. הקשת עשויה צינור מתכת המחובר
באמצעות ציר המאפשר למשטח להסתובב.

פיני ליבוביץ' הוא הזוכה בתחרות עיצוב רהיטים שנערכה בביתן לעיצוב עכשווי.' class='border1' hspace='5' src="projects/de11/39s.jpg" />

39
TaBLe<br>מעצב: פיני ליבוביץ
40
TaBLe<br>מעצב: פיני ליבוביץ
41
Mochaman - עגלת קפה<br>מעצב: מרדכי שלייפר, קבוצת Constructura<br><br>הקלות הבלתי נסבלת בהולכת כוס קפה <br>(על משקל: "הקלות הבלתי נסבלת של החיים", מילן קונדראה).
42
Stabila Mobila- שולחן קפה<br>מעצב: מרדכי שלייפר, קבוצת Constructura<br><br>שולחן קפה דו מפלסי, הבנוי ממצולע מרחבי הכלוא בין פלטת זכוכית ופלטת עץ.
43
חדוות השכחה<br>מעצב: מרדכי שלייפר, קבוצת Constructura<br><br>14 תיבות מגירה המחוברות ביניהן על ידי מעין דמויות מיתולוגיות <br>על גבי בסיס נושא.
44
מדפים תלויים גמישים<br>מעצב: רמי בר-מאור<br><br>מדפים תלויים - תלויים מן התקרה, תלויים בבחירתו של המשתמש, <br>גמישים ומתאימים עצמם למגוון מצבים צורניים.<br>אובייקט דינמי זה התקבל משימוש בפלטה תעשייתית 120X240<br> ס"מ של דיקט גמיש. <br>הרצועות התלויות מהתקרה, חתוכות כנגד כיוון הסיבים, <br>לניצול מקסימלי של גמישות החומר.<br>המדפים באורכים משתנים, חתוכים עם כיוון הסיבים, <br>על מנת לתת למדף את הקשיחות הטבעית של החומר.
45
מדפים תלויים גמישים<br>מעצב: רמי בר-מאור<br><br>שני מצבים מנוגדים אלו אשר התקבלו מתכונות שונות של אותו החומר, <br>משתלבים זה בזה בחיבור יבש ופשוט. <br>כך, כמעט ללא מאמץ, יכול המשתמש לשנות את אופן סידור המדפים, <br>ואת צורת האובייקט כולו.
46
מדפים תלויים גמישים<br>מעצב: רמי בר-מאור<br><br>המראה שמתקבל הוא של צורות פיגורטיביות קשתיות כאשר <br>המדפים נשארים קשיחים ומקבילים לרצפה, והרצועות חופשיות לנוע.
47
פננאנית<br>מעצב: רן מ. ברוידס<br><br>כסא נוח/נדנדה המשנה את יציבותו על ידי הסתת שיווי המשקל <br>באמצעות משקולות בבסיסו.<br>הכסא מופיע בחומרים שונים ומתאים למצבי מנוחה מגוונים.
48
פננאנית<br>מעצב: רן מ. ברוידס
49
פננאנית<br>מעצב: רן מ. ברוידס
50
"כרי דשא ושמיכת פיקה"<br>מעצב: רן מ. ברוידס<br><br>כריות דשא ושמיכת פיקה להשתרעות נוחה.
51
שולחן Inflow<br>מעצבים: שרית אטיאס ועמית אקסלרוד<br><br>האם אי פעם רציתם שהשולחן שלכם יבלע את כל הבלגאן שעליו  ?<br>שולחן זה מכיל בתוכו את האישיות שלנו ,<br>את הדברים שאנחנו אוהבים ולא אוהבים ,<br>את הדברים הכי חשובים שלנו.<br>האישיות שלנו יוצרת ומעצבת את השולחן.<br>אף שולחן לא דומה לו.<br>כמו בכתב יד , לכל אחד מאיתנו יש את הטביעה שלו<br>בצורה בה אנחנו מניחים את האותיות על הדף - זה אנחנו.
52
כורסת Wireframe<br>מעצבים: שרית אטיאס ועמית אקסלרוד<br><br>החלל יוצר את המסה.<br>האדם ממלא את החלל ומשתתף ביצירת המסה.<br>הכורסא מורכבת ממסגרת קשיחה ומערכת עורקים גמישה <br>המחבקת את מי שיושב בתוכה.<br>התעתוע של העין משלים את החללים החסרים <br>לכדי מבנה קלאסי של כורסא.<br>התעתוע הזה בא ונעלם ויוצר חשק עז לנסות, להרגיש, לגעת , <br>להתחבר, לדעת אם זה עובד.<br>שני מוצרים אלו שהם הפרויקט השני של רהיטים עם רגשות <br>מעלים את השאלה מהו הקשר הרגשי ביננו לבין הרהיטים <br>סביבנו והאם ניתן לשנות או לעצב אותו. האם ניתן להוסיף <br>לרהיטים את טביעת האצבע שלנו?
53
כורסת Wireframe<br>מעצבים: שרית אטיאס ועמית אקסלרוד
54
כורסת Wireframe<br>מעצבים: שרית אטיאס ועמית אקסלרוד
55
  

לפני שלש עשרה שנים, נוסד הביתן לעיצוב עכשווי, במסגרת תערוכת ריהוטים.
את הרעיון להקמת מסגרת אלטרנטיבית, חוץ-מוזיאלית זו, הגו איזיקה גאון, אוצר בכיר לאדריכלות ועיצוב במוזיאון ישראל ועמי ליכט, שכיהן בזמנו כמזכיר איגוד יצרני העץ והרהיטים בישראל.
בפרסום לתערוכה בשנת 1993 כתב איזיקה: "תצוגה זו של עיצוב עכשווי, נעשתה בתוך שנים מספר למסורת. המחלקה לעיצוב מייחסת חשיבות רבה לפעילות חוץ מוזיאלית זו, הבאה להשלים את אשר לא ניתן לעשות בתחומי המוסד היוקרתי והמחייב. מטרותיה העיקריות של התצוגה הן לגשר על התהום הפעורה בין המעצב לתעשייה הישראלית, לחשוף את העומדים בראשה לרעיונות חדשים ומקוריים, ובעיקר להעמיד את היצרנים המקומיים מול אתגרים מקצועיים קונספטואלים, צבעוניים וכיוצא באלה.."

בעשר השנים הראשונות הציגו בביתן 625 מעצבים ומעצבות, ועד השנה נוספו אליהם עוד כ 150.

הביתן לעיצוב עכשווי הוא המסגרת החוץ-מוזיאלית הותיקה והגדולה שמתקיימת פעם בשנה ומציגה עיצוב ישראלי. תצוגות עיצוב ניתן לחלק לשני "תחומים" או שני יעדים:
האחד - תצוגות לטובת השיח הפנימי המקצועי של הקהילה, שמקבל היום מקום רחב ומקצועי בגלריות פריסקופ והגלריה החדשה בחולון ואפילו בתערוכת עיצובים בגני התערוכה.
והשני- השיח עם הקהל הרחב שמתקיים במוזיאונים (לקהל המבקר בהם) ובתערוכה כמו 'ריהוטים'.

הסיבה שאני ממשיכה את ה"מפעל" של איזיקה, היא הסיבה שהכי הרבה "קהל רחב" אנחנו פוגשים ב'ריהוטים', נכון לשנה שעברה כ 150 אלף איש.. שזה בהחלט קהל מאוד רחב ...
החשיבות שאני רואה במפגש עם האנשים הוא החינוך לעיצוב, חינוך לצרכנות של עיצוב, או צרכנות עיצובית. נכון שזה נשמע גבוה "חינוך לקהל" אבל ככל שנחשף יותר, לנו, המעצבים יש סיכוי גדול יותר להמשיך ולהתפרנס מהמקצוע שלנו, ואנחנו הרי כל כך נהנים ממנו...

אז הסיבה העיקרית היא כמובן המפגש הזה, יוצא הדופן בין אנשים שעיצוב אצלם זה ספות סטייל אנגלי (חיקויים) לבין טל גור, זיויה או פיני לייבוביץ..
בביתן הציגו כל "ה"מעצבים הנחשבים, ועדיין מציגים.. איילה שפרלינג הציגה לראשונה את שרפרף האקווה שלה, או אריק בן שמחון או ניסים פורת או אפי בן בסה או זיויה שהציגה בהתחלה בתור סטודנטית ועכשיו בתור בוגרת תואר שני, או אילון ערמון שהציג בתור סטודנט וממשיך להביא כל שנה משהו חדש.

ההתכנסות הזו פעם בשנה מאפשרת לנו, המעצבים להראות מה קרה אצלנו בתחום במשך השנה, מה קרה בבתי הספר לעיצוב ומה קרה בסטודיוס..
השנה הפורמט של תחרות לעיצוב רהיטים, מאפשר לנו גם להעניק פרס ראוי למעצב אחד. בשנה שעברה היה זה אילון ערמון, השנה - פיני ליבוביץ', ובשנה הבאה...
הכל פתוח....



 
Rihutim 2004 Competition



Curator: Galit Gaon
over 30 projects by 19 Designers the names of the designers appear above the images.


Curator: Galit Gaon

over 30 projects by 19 Designers

the names of the designers appear above the images.

תחרות ריהוטים 2004

גלית גאון



אוצרת: גלית גאון
מעל 30 עבודות של 19 מעצבים
שהשתתפו בתחרות עיצוב רהיטים
במסגרת התערוכה בביתן לעיצוב עכשווי - ריהוטים 2004

שמות המעצבים מופיעים מעל התמונות

חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?



יצירת קשר ופרסום באתר

פרסום ב Archijob
יצירת קשר
שרותי השמה
קראו אודות אתר Archijob
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס פוטושופ
קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2020 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים רחוב הברזל 38 כניסה ב' קומה 2 רמת החייל - תל אביב
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2020 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 38 Habarzel st. B