Archijob - Studio לוח דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות הבלוג של archijob מאמרים עיצוב פנים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob תפריט עליון
חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?
10/9/2019 
מה למעלה, מה למטה?

אדריכלות ועיצוב: אדריכלית טלי ג'רסי
צילום: גדעון לוין

3/9/2019 
שונית בחצר האחורית

מתן יצחק יצפאן
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.
מנחים: ד״ר שניידר דוד | אדר׳ אולשוונג אברי


20/8/2019 
רגע לא מסויים


דנה רפפורט
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.
קורס: סטודיו - Empathic Topografies
מנחים: ד״ר שניידר דוד | אדר׳ אולשוונג אברי

13/8/2019 
קרן האור של חדרי הילדים חולי הסרטן.

אדריכלית ומחברת הספר ''צירים של זמן'', שאת כל הכנסותיו היא תורמת לילדים חולים ולעמותת 'חברים לרפואה'.

29/7/2019 
מקבץ פרויקטי גמר 2019 בתערוכת הבוגרים של עיצוב תעשייתי בהנדסאים באריאל


21/7/2019 
קסם על ים כנרת
אדריכלים דן והילה ישראלביץ
צילום: עודד סמדר

16/7/2019 
מוזיאון אגם
נופר אדריכלים
צילום: עמית גירון, ליאור אביטן

10/7/2019 
מייצב העיצוב 90 מעלות - שינוי פניו של בית הנסן הירושלמי
 HQ ארכיטקטים

24/6/2019 
מרכז אוולין ליפר לשחיה
זית לב אדריכלים
כל הדימויים באדיבות זית לב אדריכלים

17/6/2019 
הקו החום – בין הים לנמל
אדר' יעל מן מורג  –  אדר' מרום סינואני
דימויים באדיבות: יעל מן מורג, מרום סינואני

10/6/2019 
דואט של אדריכל ומעצבת בבית מוקף חורש טבעי
תכנון: זכרוביץ אדריכלים
עיצוב פנים וגמרים: נעמה עילם אדריכלות ועיצוב פנים.
צילום: שירן כרמל

29/5/2019 
המשפחה מעל לכל - בית משפחתי בסגנון כפרי
עיצוב פנים: הדר דור
צילום: יואל אליווה

19/5/2019 
מרכז תרבות לקהילה הרוסית
עטרת קרמר
פרויקט סמסטר א' שנה ב' 2018
בית הספר לארכיטקטורה אוניברסיטת אריאל
מנחים: פרופ' קסקין ארנן וארכ' גינסבורג יורם

7/5/2019 
הבית הצבעוני שלי
עיצוב פנים: מיטל צימבר
צילום: נדב פקט

1/5/2019 
מוזיאונים ליין, חקלאות וקנביס
בוגרים: עמית שמואל, אוריה טל ואור אליה
פרויקט גמר הנדסאים 2018
המחלקה לאדריכלות ועיצוב המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל
מנחים: אדריכל אסף אביאל, אדריכל משה לוי, אדריכל ליאור לייטמן, אדריכל דוד נוח ואדריכלית אתי ססובר. 

23/4/2019 
בית - גן - חומה

שמואלי-עידו אדריכלים
צילום: הילה עידו
צילום רחפן – טייק אייר

16/4/2019 
בונים כאן
שיר גבאי
פרוייקט גמר 2018
המכללה למנהל- בית הספר לעיצוב וחדשנות
מנחה: מרטין ‬הרשזון
אסיסטנט: דור ‬לוי‬‬‬‬‬‬‬‬

10/4/2019 
דירת אמן בתל אביב
ReMaאדריכלות – מרינה רכטר-רובינשטיין
צילום עמית גושר

12/3/2019 
מרכז תרבות קטלני
נעם לבנה
פרויקט סמסטר א' שנה ב' 2018
בית הספר לארכיטקטורה אוניברסיטת אריאל
מנחים: פרופ' קסקין ארנן וארכ' גינסבורג יורם

7/3/2019 
לוח השנה של האדריכלות התל אביבית
מרב מירצקי
מאיירת ומעצבת

26/10/2006  
  An airport in the heart of the desert

Final project:
1. An international airport in Timna Eilat.
2. An urban scheme for the city of Eilat and for the relocated zones after the evacuation of the airport from inner-city limits.


Israel Gad
Ecole Nationale Supérieure d'Architecture de Paris La Villette UP6

Thanks to:
The Architect Office of Uri Shitrit, Farchi Tzafrir.
For supplying me the materials and the masterplans for Eilat and the airport.

שדה תעופה בלב מדבר
פרוייקט גמר


גד ישראל
בית הספר הגבוה לארכיטקטורה בפריז לה ווילט.

תודות :
משרדי אדריכלים אורי שטרית, פרחי– צפריר.
שסיפקו לי חומר ותוכניות של אילת ואזור שדה התעופה .

 
לחצו על התמונות הקטנות להגדלה
שדה תעופה תמנע - מבט דרום מזרח
1
שדה תעופה תמנע מבט צפון מערב
2
חזית דרומית
3
חזית מזרחית- מבט מכביש הערבה
4
תוכנית סביבה
5
חתכים (אורכי ורוחבי)
6
סכמות תנועה
7
תכנון אקלימי
8
תכנון אקלימי- חזית חמישית
9
תכנון אקלימי – חזית וחתך דרום
10
גיליון תנועה
11
חזית מערבית
12
חתך מערבי + פרטים
13
חתך מערבי
14
פרטי בנין, חתך מערבי
15
חתך דרומי + פרטים
16
חתך דרומי
17
פרטי בנין , חתך דרומי
18
חתך מזרחי (חאן+חניון)
19
סכמת זרימה טיסות נכנסות ויוצאות
20
מפלס קרקע – טיסות בין לאומיות נכנסות
21
קומה ראשונה– טיסות פנמיות
22
קומה שנייה –טיסות בין לאומיות יוצאות
23
אילת – השוואה מצב חדש וישן
24
אילת – עמוד שדרה חדש לעיר
25
חוליות – שתי טיילות האחת עסקית והשנייה ירוקה
26
אילת –מלונות ואכסניות נוער
27
אילת – שכונות מגורים
28
  

פרויקט זה מוגש בשנה השישית ללימודים.
הפרוייקט מוגש לצוות שופטים, בו אדריכלים מבית הספר ומחוצה לו .
לאחר סיום הלימודים ניתן תואר: ארכיטקט DPLG. תואר שניתן ממשלת צרפת ומקנה אישור חתימה. 

פרויקט הגמר:
1. שדה תעופה בין לאומי תמנע (אילת).
2. תכנון אורבני לעיר אילת ולשטח שהתפנה לאחר הוצאת שדה. התעופה 
    משטחי העיר.

1.שדה תעופה בין לאומי בתמנע
נמל תעופה שמוקם בעיר או מחוצה לו, תמיד יהווה מפגע סביבתי למקום ולסובבים אותו כגון: רעשים סונרים, זיהום אוויר ופגיעה באיזון האקולוגי.

הממשלה החליטה  להוציא את נמל התעופה מתוככי העיר אילת , ולמקמו כ18 ק"מ צפונית לעיר ,באזור הנקרא רמת תמנע. רמת תמנע הינו מקום מדברי בעל שלווה ויופי עוצר נשימה. זהו מקום שונה בתכלית באופיו ובמהותו מהעיר אילת וסביבתה האורבנית, ומאליו גם צורת ואופי  הבניה בו יהיו שונים.

 

פרויקט  זה מהווה אתגר גדול עבורי . 

הניסיון "להנחית" שדה תעופה בלב המדבר   עם כל המשמעויות של-  טכנולוגיה מתקדמת ,מבנה מסיבי  ומורכב המתאים  לשנות ה2000 -  הינו בבחינת יצירת יש מאין.

יחד עם זאת, קיים  הרצון העז שלי כאדריכל וכאומן,  המכור לטבע מדברי, להצליח לשלב בין השניים, ומספק לי את ההשראה להתמודד עם אתגר זה.המוטיבים המרכזיים יהיו: שמירה מקסימלית על הטבע  בעזרת  תכנון יסודי ומוכוון מטרה שיבוא לידי ביטוי בצורה, בחומרים ובצבעים שאופיניים לאיזור, תוך כדי שמירה על עקרונות אדריכליים.


בעת נסיעתי בכביש הערבה, בזמן ביקורי במקום, התעוררו בי שתי שאלות עיקריות שהשפיעו רבות על הרעיון הסופי: 

כיצד אצליח לשלב מבנה כה מסיבי המתמזג בנוף הפנוראמי, ללא קטיעת  שרשרת  הרי אדום  הנשקפת מחלון המכונית,) ראה חזית מזרחית תמונה מספר 04).

כיצד אצליח לנצל את התנאים הקיצוניים כל כך של האקלים והטמפרטורה  המאפיינים את הערבה המדברית,

ולנתבם לטובת אנרגיה שתשרת את המבנה ) ראה תכנון אקלים, חזית חמישית. תמונות מספר10,09,08 )


כמו כן, בעת שהותי במקום, ותוך כדי דו שיח עם תושבי המדבר, עלו בי  מחשבות נוספות שסיפקו לי השראה בהמשך:

נווה מדבר 

כתמי צבע ירוקים מפוזרים לאורך כביש הערבה, סימן למקור מים  נקודות מנוחה ושתייה להולכי רגל ולאורחות הגמלים  שחצו את המדבר- דרך הבשמים.

כיום נוספו גם מטעי התמרים שהן מקור פרנסה ליושבי המדבר "המודרניים ".

 
אוהל בדואי ,חאן

מאהל בדואי קליל בנוי ממוטות וחבלים הניתן לפרוק ולנדידה,  מול מבני החאן מהאבן המסיבית  ששימשו מקום הגנה ומנוחה לשיירות הנודדים שחצו מדבריות על גבי "ספינת המדבר" .

 

צבעי המדבר ומניפות החול

שלל הגוונים והצבעים שהמדבר יוצר, גווני הטורקיז של מחצבות הנחושת שבתמנע  ומניפות החול שנודדות ממדבריה למדבריה.

 

 

המבנה )ראה תמונה מספר(05

שדה התעופה מחולק לשלושה שלבים :

1. נווה המדבר - הנקודה הראשונה שנחשפים אליה נוסעי הרכבת ובאי כביש הערבה:

נקודת טבע-  מקום מנוחה ושתייה לחוצי המדבר.

לאורך מטע התמרים  מפוזרים שבילים המחייבים את הנוסע לחצותו  לכוון החאן .

 

2. מבנה החאן - בניין חיצוני מאבן מסיבית העוטף בחציו  את מטע התמרים ומשמש נקודת חיבור בין הטרמינל

לנווה המדבר. תפקידו של החאן לקלוט את באי הרכבת והחניונים שמצויים מתחת לנווה המדבר, ולנווטם על ידי

גשרי ם ליעדם הסופי  הטרמינל .

 

3. טרמינל הנוסעים - בניין  הנתיבות תוכנן בצורה פשוטה שתמנע מעבר במסדרונות אין סופים ומעבר מקומה לקומה.

 

בשלב זה  הנוסעים כבר נווטו על ידי הגשרים למקום מבוקשם.

הטרמינל בנין מארבע מפלסים:

קומת קרקע -  טיסות בין לאומיות נכנסות, לובי לקבלת אורחים ואולם מיון וקליטת מזוודות .  )ראה תמונה21). 
 קומה ראשונה -  טיסות פנמיות : טיסות נכנסות ויוצאות. ללא צורך במעבר בין קומה לקומה, כולל קליטת מזוודות. ) ראה תמונה 22).

 קומה שנייה -  טיסות בין לאומיות יוצאות, ומעבר לגלריה עליונה קומה רבעית המשמשת כדיוטי פרי )תמונה 23).

       

חזיתות

בנין הנתיבות  בנוי מחמש חזיתות, כאשר החזית החמישית היא החשובה ביותר בפרויקט  והמפתח לתפקודו התקין של הטרמינל. כל חזית תוכננה בצורה פרטנית שתתן מענה והגנה מקסימאלית מקרני השמש ותנאי מזג האוויר קיצונים באזור זה.

החזית המזרחית חזית  ראשית הפונה לכוון כביש הערבה ותחנת הרכבת. הנוסעים המדרימים לכוון אילת ומצרים יזכו לראות חזית שונה המשלבת את נווה המדבר ושני  גלי נחושת המזכירים גלי חום\מניפת חול השטים בפנוראמה המדברית.)ראה חזית מזרחית תמונות  מספר19,04).

חזית חמישית - שהיא הדומיננטית והמפתח בפרויקט.

קונספט פשוט לביצוע שמשלב שני גגות שצפים אחד מעל השני ומזכירים את שכבות העור בגוף האדם, שכבה ראשונה קולטת את מפגעי השמש הישירה ושכבה שנייה מגנה על הגוף או המבנה (ראה תכנון אקלים,  חזית חמישית. תמונה מספר 08,09).

בקיץ

קרני השמש פוגעות בגג החיצוני וחודרות  את שכבתו לחלל ביניים שמצוי בין שני הגגות. האוויר החם שהתרכז בחלל זה מנווט החוצה על ידי זרמי רוח שמוחדרים  מהחזית הצפונית לעבר היציאה שבחזית הדרומית. פעולה זו מונעת מעבר חום דרך הגג הפנימי  לבנין עצמו ושומרת על אקלים נוח בטרמינל עצמו.

בחורף

האוויר ה חם שנאגר במהלך היום  בין שני הגגות מנוצל לאנרגיה.  במקום לנווטו החוצה, מוחדר אוויר זה לחלל הטרמינל  המסייע  לשמירת  טמפרטורה חמימה ללילות הערבה הקרים. 

חזית דרומית סופגת את מרבית קרני השמש בשעות הצהרים החמים של הערבה. חזית זו, מוגנת על ידי גג קונזולי  המורכב מרפרפות נחושת שמנווטות לפי עונות השנה ומגנות או מנצלות אותן לצרכי המבנה )ראה חזית וחתך דרומי. תמונת מספר 10).

 

חזית מערבית - קולטת את קרני השמש בשעות הבוקר ומוגנת על ידי מנגנוני  גלילה המורכבים  מיריעות ברזנט שנפתחות ונסגרות לפי הוראת חישני חום  המצויים על הזכוכית עצמה )ראה חזית וחתך מערבי תמונות מספר 15,14,13,12).

 

2. פרויקט אורבאני

תכנון אורבאני לעיר אילת ולשטח שהתפנה לאחר הוצאתו של שדה התעופה משטחו. מתחם שדה התעופה ממוקם בלב העיר על ציר הכניסה הראשי (דרך מס' 90), בין אזור המגורים הקיים ועתודת השטח לפיתוח שממזרח לו.

לנעשה במתחם זה חשיבות רבה לפיתוח העיר ואיכות חיי תושביה, כמו גם לחיבור חלקיה. כיום יוצר שדה התעופה נתק בין אזורי המגורים והמלונאות ופוגע במסחר שבמרכז בעיר. פעילות המטוסים יוצרת מפגעי רעש, בטיחות וזיהום אוויר.

 

עקרונות התכנון למתחם שדה התעופה:

המבנה העירוני

ביטול הטריז ויצירת מירב הקשרים בין אילת הותיקה ואילת החדשה דרך האתר, תוך שמירה על האקס הליניארי החזק שהוריש שדה התעופה )עמוד שידרה אורבאני וחברתי(.

 

תדמית העיר 

יצירת דימוי של עיר תיירות כבר בכניסה, הבלטת זהותה וחיזוק דימויה  כעיר נופש ותיירות מדברית. הכפלת חדרי המלון ומוקדי משיכה תיירותיים.

 

עיר מעורבת

משיכת תושבי אילת לאזור התיירות. ומשיכת התיירים לעיר אילת . שימוש מושכל בשטח  המתפנה  תוך איזון בין צרכי העיר. מהיבט אחד-  יהיה זה מנוף כלכלי  לענף התיירות  שהוא המנוע של  העיר. ומהיבט נוסף- שטח זה ינוצל לאזורים שיוכלו לשרת את תושבי העיר (מגרשי ספורט והנפשה, מסעדות, גלריות וכו....(

 

הפרויקט ) ראה תוכנית תמונה מספר 24).

המוטיב המרכזי בתכנון האורבני המוצע, הינו שמירת הקו הליניארי החזק שהשאיר מסלול הנחיתה, כציר חשוב שיש לשמרו. מסלול הנחיתה מתחיל בצפון העיר, בכניסה אליה, ומסתיים במרינה שבדרום. אני רואה זאת כמערכת שלמה המורכבת מפרטים הקשורים זה בזה ומשפיעים זה על תיפקודו של זה, ממש כמו בגוף האדם: קנל המים הינו עמוד השדרה שתי הטיילות הינן החוליות והמלונות שבצדדים הינם שכבות השומן.   

 

עמוד השדרה מתחיל בכניסה לעיר בלגונה מלכותית ויורד עד למרינה המורכבת, קנל מים מחבר ביו השנים. המים והזיקה אליהם חשובים ביותר לעיר מדברית כאילת, הרצון של האדם להיות בקרבת  מים והערך הכלכלי  של נקודות מים המפצות חלקים המרוחקים מהים חשוב ביותר לתפקוד עיר תיירותית.

 

חוליות  -שתי טיילות  הנעות כנחש ומצטלבות עי גשרים קלים:

הראשונה - טיילת מסחרית  שמורכבת מרצף חוליות ובנויה כמבנה חצי פתוח הדומה למדרחוב צר ומוגן ביריעות  ברזנט הניתנות לפתיחה בלילה. טיילת זו כוללת מסעדות, גלריות, בוטיקים ותעשיה זעירה.

הטיילת השנייה - טיילת ירוקה המורכבת משדרות עצים וצמחיה צפופה. בשטח זה ימוקמו מגרשי ילדים, מגרשי טניס וכדור עף, חופים, מסלולי ריצה ונסיעה על אופניים.

שתי הטיילות משמשות את התיירים ותושבי אילת כאחד. ובכך למעשה, יוצרות אינטגרציה ביניהם  )ראה תוכנית תמונות מספר26).

 

"שכבות השומן" - בשני צידי החוליות לאורך הכביש ימוקמו מלונות ואכסניות נוער, תפקידן לתת מענה לצרכי העיר ולחזק את דימוי העיר כעיר תיירותית. מיקומם של המלונות באזור זה יחזק את השטחים הצבורים ויקל על עיריית אילת בהוצאות הכלכליות הכרוכות  בכך. )ראה תוכנית תמונה מספר 27).

  

הפרויקט נותן מענה למספר נקודות נוספות (ראה תוכנית: תמונה מספר28):

-הקמת שלוחת אוניברסיטה שתשרת את תושבי המקום ו הצעירים שבאים לעבוד באילת אך צריכים לעזוב בגלל מחסור במוסדות לימוד.

-הקמת מבני ציבור בעלי ערך תרבות (מוזיאונים, אולם קונגרסים וכו...(. שימשכו חתך אוכלוסיה אחר שיחזק את העיר ואת עונות התיירות המתות.

-הקמת שכונת מגורים חדשות בצד התיירותי של אילת   ) אזור בריכות המלח (. בעלות תפיסה מדברית.

-איחוד הפארקים לפארק אחד מרכזי בלב העיר שיצור ריאה ירוקה אחידה, ושיתפרס מה עיר הותיקה במערב ועד האזור התיירותי במזרח

-הקמת  חניון ציבורי תת קרקעי מתחת לפארק שייתן מענה לכלי הרכב הרבים שפוקדים את העיר או לאלו המשאירים את רכבם בדרכם לסיני.

 

לסיום כולי תקווה שפרויקט שדה התעופה עומד בסטנדרטים הגבוהים שהמדבר מכתיב ושאולי במעט הצלחתי לשנות דעות המזלזלות בחבל ארץ זה וגורמות לנזק ביליתי הפיך. 

 



 
An airport in the heart of the desert

Final project:
1. An international airport in Timna Eilat.
2. An urban scheme for the city of Eilat and for the relocated zones after the evacuation of the airport from inner-city limits.


Israel Gad
Ecole Nationale Supérieure d'Architecture de Paris La Villette UP6

Thanks to:
The Architect Office of Uri Shitrit, Farchi Tzafrir.
For supplying me the materials and the masterplans for Eilat and the airport.


tel: 02-9935115
e-mail:
gadizrael@gmail.com

שדה תעופה בלב מדבר
פרוייקט גמר


גד ישראל
בית הספר הגבוה לארכיטקטורה בפריז לה ווילט.

תודות :
משרדי אדריכלים אורי שטרית, פרחי– צפריר.
שסיפקו לי חומר ותוכניות של אילת ואזור שדה התעופה .



טלפון: 9935115-02 
gadizrael@gmail.com :דוא"ל

חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?



יצירת קשר ופרסום באתר

קראו אודות אתר Archijob
פרסום ב Archijob
יצירת קשר
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

איתי אלמוג בר פריימריז

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

קורס פוטושופ

קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

 

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2017 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים רחוב הברזל 38 כניסה ב' קומה 2 רמת החייל - תל אביב
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2017 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 38 Habarzel st. B