Archijob - Studio לוח דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות הבלוג של archijob מאמרים עיצוב פנים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית
חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?
19/9/2017 
משרדי קבוצת גורדי- רעננה
שירה לביא- עיצוב פנים
צילום: שי אפשטיין

12/9/2017 
בית העם במושב פתחיה
רוני פרידמן, אדריכל
BE אדריכלים

3/9/2017 
סיפור מקום - פיתוח גבעת קוזלובסקי בגבעתיים
רונן פורת
פרויקט גמר 2017
אונ' ת"א

29/8/2017 
שישה בדירה אחת- בית משפחה במרכז תל אביב
טלי ארביב שטיינר - עיצוב פנים וניהול פרויקטים
צילום: אביב קורט

24/8/2017 
הצעה לתכנון מעונות רפואה בטכניון
פלוק אדריכלים

16/8/2017 
GUILT - מערכת היחסים המורכבת בין אוכל ורגשות אשמה
נטלי קריסקאוצקי
פרויקט גמר 2017
המחלקה לעיצוב פנים
מכון טכנולוגי חולון
מנחה: גל גאון

9/8/2017 
בית מוקף צמחיה במעוז אביב
מיה ורונית עיצוב ותכנון פנים
צילום: שירן כרמל

3/8/2017 
נגיעות של צהוב בכפר מונאש
אדריכלות ועיצוב פנים: אניטה קרטס שחם
צילום: שי אפשטיין

25/7/2017 
מסע התבודדות בהר ארדון
ליטל אביטן
פרויקט גמר 2016
HIT

18/7/2017 
דירה בצורת חצי עיגול בתל אביב
מיכל האן עיצוב פנים
צילום: עמית גושר

11/7/2017 
חידוש תיכון אוסטרובסקי, רעננה
ליואי-דבוריאנסקי אדריכלים

4/7/2017 
מועדון עירוני לחיילים
רומן בורמן
פרויקט גמר 2016
שנקר הנדסאים
מנחה: אדר' ירון גולני

29/6/2017 
יחידה למגורים זמניים במשבר סביבתי
שירי חקימיאן
פרויקט גמר 2016
HIT
מנחה: יורם נידם

27/6/2017 
ביחד ולחוד - בית רב מפלסי בקיסריה
טובה דוד וצילה רייזר אדריכלות ועיצוב פנים
צילום: עודד סמדר

15/6/2017 
תריסי אוריגמי - פרויקט עיצוב תעשייתי
נופר הלר
פרויקט גמר 2016
עיצוב תעשייתי
HIT חולון

8/6/2017 
משרד עו"ד ענת כהן קאופמן - ACK
הלל אדריכלות ועיצוב פנים
צילום: לירן שמש

30/5/2017 
האנגארט Movement - גלריה למופעי מחול ותערוכות אומנות מתחלפות
חן דרורי
פרויקט גמר 2016
HIT

23/5/2017 
דינבר&דינבר - תכנון ועיצוב קליניקת מומחים לרפואת הפה והשיניים
T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב
צילום: עמית גרון

17/5/2017 
ספרית בית ספר בנווה שלום


Be Architects

3/5/2017 
חיים חדשים לבית ותיק בסביון
נתי זיו - אדריכלות ועיצוב פנים
צילום: ניצן הפנר

14/11/2016  
 

Shiri Ben Moshe
Final Project 2015
Shenkar
Tutor: Kobi Zik arch.

הַמִשְׂחָקֻבִּיָּה - עיצוב גני ילדים

שירי בן משה
פרויקט גמר 2015
שנקר - המחלקה לעיצוב פנים מבנה וסביבה
מנחה: אדריכל קובי זיק

 
לחצו על התמונות הקטנות להגדלה
ילדים והקוביה - ניתוח תנועות גוף בזמן אינטראקציה של הילד עם הקובייה
1
קטלוג קובייה - פונקציות שונות לקופסאות שונות. סטטי/דינאמי
2
שעת לימוד מול שעת משחק כאשר הילד מגלה את החוץ
3
כניסה לגן - החזית הצפונית
4
באמצעות משחק בקוביות המרכיבות את החלל הילד מגלה את הקופסאות המשמשות כאלמנט משחקי/ פונקציונאלי
5
חזית פרספקטיבית - מזרחית
6
חצר מקדימה - אינטראקציה בין ילד למבוגר
7
חוץ וחצר - החוץ מתגלה ע"י הזזת הקוביות המשמשות כמחיצה / מעבר וכד
8
מיצג תערוכה 1:1 | פונקציונאליות משתנה בהתאם לצורך
9
מיצג תערוכה - אותה קופסא משמשת לזמן לימוד/ זמן משחק וזמן האוכל.
10
תערוכת בוגרים שנקר. המיצג בקנ"מ 1:1 ממחיש את האינטראקציה בין המשתמש לקוביות
11
חתכים ותוכניות - תוכנית סביבה וחתכים עקרוניים
12
חתך לאורך זמן - החתך משתנה לאורך שעות היום בגן
13
חזית מערבית - פרספקטיבה
14
פיתוח צורניות המבנה | גריעה והוספה | סכמת תנועה וסירקולציה בחלל
15
פרטי חיבור קופסאת אלומיניום לפרופויל האלומיניום הנעה על גבי מסילות
16
  

הַמִשְׂחָקֻבִּיָּה - עיצוב גני ילדים במסגרת פרוייקט גמר 2015 – המחלקה לעיצוב פנים מבנה וסביבה "שנקר".

לסביבה ישנה השפעה ישירה על יכולתו של הילד לחקור, לגלות וליצור. עיצוב פנים מבנה וסביבה, הינם מכלול של גורמים המשפיעים על התפתחות הילד, אישיותו וכישוריו. הפרוייקט מדגיש את "המבנה כסביבה" ומציג כיצד אינטראקציה עם המבנה עוזרת לילד להבין את עצמו כייצור יצירתי אשר חוקר, מגלה ויוצר.

הרעיון העיצובי העומד מאחורי הפרוייקט נשען על מחשבותיו של ההוגה דולנד וודס ויניקוט כפי שהן מתבטאות בספרו "משחק ומציאות''. ויניקוט היה זה שפיתח את הטיפול הפסיכולוגי בילדים באמצעות משחק. לפיו, ה"משחק" הוא אקט של חוויה, המהווה גשר בין המציאות הפנימית לחיצונית. בעצם, זהו המקום בו מתפתחים היצירתיות, הביטוי העצמי והיכולת ליצור חדש מתוך הקיים.

היצירתיות אינה הגדרה לכישרון או התמקצעות בתחום האומנות אלא משמשת כתנאי לחיפוש האני העצמי, ורק בהיותנו בזמן משחק, מבוגרים או ילדים מסוגלים אנו להיות יצירתיים. "במשחק, ובמשחק בלבד, הילד או המבוגר מסוגלים להיות יצירתיים ולהשתמש באישיות כולה, ורק בהיותו יצירתי מגלה היחיד את העצמי" (ויניקוט, 1995, ע"מ 79).
המשחק בגני הילדים בארץ מאופיין כפעילות המנותקת מצרכי הקיום המיידיים וגורמת למשחק בה הנאה. לבד מן ההנאה, המשחק משמש לצורך למידה, ואף תורם להתפתחות המוטורית והקוגניטיבית של הילד. מתצפיות שערכתי בגן הילדים 161 השוכן ברמת גן, הגעתי למסקנה שהילדים הם אלו ששוהים במבנה רוב שעות היום ולכן הם אלו שצריכים לעצב אותו. נוכחתי לגלות כי רוב שעות היום הילדים משחקים, בין אם זה לצורכי למידה ובין אם זה לצורכי הנאה אך הדגש הינו מהתהליך אותו מבצע הילד ולא מתוצאותיו ולכן החלטתי שעיצוב הגן יעשה באמצעות המשחק.
המשחק האהוב על הילדים הינו משחק הקוביות מכיוון שמשלב בתוכו פירוק והרכבה ומשמש עבורם סיטואציה בה הם יכולים לבטא את עצמם כייצורים יצירתיים ואף לייצר סימביוזה בין המשחק לחיים האמיתיים. כל משחק בנוי ממערכת חוקים והחוקים אותם אני מתווה לילד הינם: "דחוף" (PUSH) ו"משוך" ((PULL. בעצם ע"י הזזה פשוטה של הקוביות נוצרת אינטראקציה בין הילד לחלל ובכך הילד הופך מ"משתתף במשחק" ל"יוצר המשחק".

פיתוח צורניות מבניות הגן החלה מגריד ריבועים הבנוי פרופילי אלומינים אנכיים ואופקיים, כאשר כל ריבוע שנוצר הינו 30 על 30 ס"מ. (בהתאם לגובה כסא של ילד בגיל זה). כל ריבוע על גבי הגריד מכיל בתוכו קופסאת אלומיניום (קובייה) בעומק שונה כאשר קופסא זו נעה על גבי מסילות המונחות על גבי הפרופילים. הקופסא יכולה לשמש כרהיט כגון: כסא, שולחן או מקור אחסון, בנוסף יכולה גם לשמש כאלמנט הצללה, מחיצה היוצרת תתי חללים בחלל המרכזי ואף לשמש כפתחי מעבר המטשטשים בין פנים לחוץ.

על מנת לאפשר גדלים שונים על גבי הגריד שיאפשרו פונקציונאליות שונה, התחלתי לגרוע מן הגריד ריבועים, תוך כדי שמירה על הפרופרציות ובכך נוצר גריד מרובעים שלכל מרובע גודל שונה בהתאם לפונקציה שאותה משמש. ע"י שימוש בגדלים שונים נשברת הסימטריה בחלל ונוצרת קומפוזיציה היוצרת מקצב המותאם ארגונומית לילדים בגבהים שונים ואף לגננות ולהורים.
שימוש בקופסאות מייצר משחק קוביות בקנה מידה שונה. וגילוי הקובייה יגיע תוך כדי התעוררות הצורך של הילד. כאשר הילד מעוניין ליצור משטח עבודה ו/או אכילה, חלל משחק או לצאת לשחק, יתחיל הילד לשחק בקוביות ותוך כדי המשחק יגיע לגילויים חדשים ומעניינים לגבי אותה קובייה שלכאורה נראית כסתם עוד חלק ממשחק.
את הקוביות החלטתי למקם על כל פני שטח הגן כאשר גובהם ורוחבם מותאם לממדי הגוף של הילדים והגננות בגן חובה על מנת לאפשר להם גישה נוחה ונכונה בעת שימוש בקוביות השונות. את החלל המרכזי, בו מתקיימות הפעילויות השוטפות כגון: לימוד, אכילה, מפגש וכמובן משחק היה לי חשוב לשמור כחלל פתוח ונטול אובייקטים, על מנת שיוכל הילד להזיז קוביות בחופשיות ובכך לשנות את צורניות החלל בהתאם לשעות היום השונות וליצור טשטוש בין פנים לחוץ.
לסביבה הסובבת את הילד, ישנה משמעות רבה בחייו וזו יכולה לתרום לו לברוא את עולמו הפנימי בחיצוני. סביבה היודעת להשתנות מסוגלת לפתח יותר גירויים אצל הילד מאשר סביבה מונוטונית כיוון שזו מקנה לו את האפשרות לשנות את הסביבה בהתאם לצרכיו ושימושיו. מבניות החלל בו שוהה הילד הינה סביבתו במהלך רוב שעות היום ולכן חשוב שסביבה זו תהווה כלי לימודי עבורו. תוך כדי משחק עם הקופסאות יכול החלל להשתנות בהתאם לצורך ובכך יוכל הילד להגיע לגילויים וחידושים. בעזרת טשטוש הגבולות וחפיפתם יכול הילד לתת ביטוי לעולמו הדימיוני במציאות הקיימת ואף להגשימו. חשוב להדגיש כי הילד אינו יוצר גן חדש במקום הקיים אלא מוצא את החדש בקיים ובכך מוסיף לגן ערך מוסף, הוא מוסיף את ערכו שלו. "זוהי יכולתו ליצור חדש בתוך הקיים ומתוכו" (ויניקוט, 1995).

 



 


Shiri Ben Moshe
Final Project 2015
Shenkar
Tutor: Kobi Zik arch.


Shiri Ben Moshe
052-8586725

הַמִשְׂחָקֻבִּיָּה - עיצוב גני ילדים

שירי בן משה
פרויקט גמר 2015
שנקר - המחלקה לעיצוב פנים מבנה וסביבה
מנחה: אדריכל קובי זיק



שירי בן משה
052-8586725

חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?



יצירת קשר ופרסום באתר

קראו אודות אתר Archijob
פרסום ב Archijob
יצירת קשר
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

קורס פוטושופ

קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

 

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2017 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים רחוב הברזל 38 כניסה ב' קומה 2 רמת החייל - תל אביב
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2017 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 38 Habarzel st. B