Archijob - Studio לוח דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות הבלוג של archijob מאמרים עיצוב פנים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob תפריט עליון
חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?
20/8/2019 
רגע לא מסויים


דנה רפפורט
שנקר ביה״ס הגבוה להנדסה ועיצוב
המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה.
קורס: סטודיו - Empathic Topografies
מנחים: ד״ר שניידר דוד | אדר׳ אולשוונג אברי

13/8/2019 
קרן האור של חדרי הילדים חולי הסרטן.

אדריכלית ומחברת הספר ''צירים של זמן'', שאת כל הכנסותיו היא תורמת לילדים חולים ולעמותת 'חברים לרפואה'.

29/7/2019 
מקבץ פרויקטי גמר 2019 בתערוכת הבוגרים של עיצוב תעשייתי בהנדסאים באריאל


21/7/2019 
קסם על ים כנרת
אדריכלים דן והילה ישראלביץ
צילום: עודד סמדר

16/7/2019 
מוזיאון אגם
נופר אדריכלים
צילום: עמית גירון, ליאור אביטן

10/7/2019 
מייצב העיצוב 90 מעלות - שינוי פניו של בית הנסן הירושלמי
 HQ ארכיטקטים

24/6/2019 
מרכז אוולין ליפר לשחיה
זית לב אדריכלים
כל הדימויים באדיבות זית לב אדריכלים

17/6/2019 
הקו החום – בין הים לנמל
אדר' יעל מן מורג  –  אדר' מרום סינואני
דימויים באדיבות: יעל מן מורג, מרום סינואני

10/6/2019 
דואט של אדריכל ומעצבת בבית מוקף חורש טבעי
תכנון: זכרוביץ אדריכלים
עיצוב פנים וגמרים: נעמה עילם אדריכלות ועיצוב פנים.
צילום: שירן כרמל

29/5/2019 
המשפחה מעל לכל - בית משפחתי בסגנון כפרי
עיצוב פנים: הדר דור
צילום: יואל אליווה

19/5/2019 
מרכז תרבות לקהילה הרוסית
עטרת קרמר
פרויקט סמסטר א' שנה ב' 2018
בית הספר לארכיטקטורה אוניברסיטת אריאל
מנחים: פרופ' קסקין ארנן וארכ' גינסבורג יורם

7/5/2019 
הבית הצבעוני שלי
עיצוב פנים: מיטל צימבר
צילום: נדב פקט

1/5/2019 
מוזיאונים ליין, חקלאות וקנביס
בוגרים: עמית שמואל, אוריה טל ואור אליה
פרויקט גמר הנדסאים 2018
המחלקה לאדריכלות ועיצוב המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל
מנחים: אדריכל אסף אביאל, אדריכל משה לוי, אדריכל ליאור לייטמן, אדריכל דוד נוח ואדריכלית אתי ססובר. 

23/4/2019 
בית - גן - חומה

שמואלי-עידו אדריכלים
צילום: הילה עידו
צילום רחפן – טייק אייר

16/4/2019 
בונים כאן
שיר גבאי
פרוייקט גמר 2018
המכללה למנהל- בית הספר לעיצוב וחדשנות
מנחה: מרטין ‬הרשזון
אסיסטנט: דור ‬לוי‬‬‬‬‬‬‬‬

10/4/2019 
דירת אמן בתל אביב
ReMaאדריכלות – מרינה רכטר-רובינשטיין
צילום עמית גושר

12/3/2019 
מרכז תרבות קטלני
נעם לבנה
פרויקט סמסטר א' שנה ב' 2018
בית הספר לארכיטקטורה אוניברסיטת אריאל
מנחים: פרופ' קסקין ארנן וארכ' גינסבורג יורם

7/3/2019 
לוח השנה של האדריכלות התל אביבית
מרב מירצקי
מאיירת ומעצבת

27/2/2019 
שדות התודעה
שמרית בר אור
פרויקט גמר 2018
הטכניון - הפקולטה לארכיטקטורה
מנחים: שמעיה צרפתי, ישי וול, נוי לזרוביץ

20/2/2019 
בית קפה // גן סאקר, ירושלים
יניב פרדו אדריכלים
צילום: עמית גושר

16/03/2008  
  Hola Cellular & Music Center


Planned by: Sharon Bukchin, Sarah Mintzer, Eliana Bartov
Project Tutor: Arch. Raz Dahan 

מרכז סלולר ומוזיקה Hola

תכנון: שרון בוקצ'ין, שרה מינצר, אליענה בר-טוב 
הנחייה: אדריכל רז דהאן  

 
לחצו על התמונות הקטנות להגדלה
חזית קדמית – מבט מדרום-מזרח
1
חזית קדמית – מבט מדרום-מערב
2
מבט לילי לכניסה
3
מבט לילי לכניסה – עם רמז לתעלות המוזיקה
4

5
החלל המרכזי
6
אספרסו בר – מבט לעמדות המידע
7
אספרסו בר – מבט לתעלות המוזיקה
8
תעלות וקונכיות להאזנה למוזיקה
9
מבט לאזור התצוגה
10
מבט לקונכיות להאזנה למוזיקה ולקופות
11
קופות ושירות לקוחות
12
תכנית – מבט על
13
חתך סקיצה
14
חתך אורך A-A
15
חתך רוחב B-B
16
תכנית ריצוף
17
פרט – תאורת חוץ נסתרת
18
   

הרעיון:

הקמת מרכז סלולר ומוסיקה בו ימכרו טלפונים סלולריים, גאדג'טים ואביזרים וניתן יהיה לבלות ולשמוע בו מוסיקה עדכנית.


שוק התקשורת הסלולרית:

  • שוק אקטיבי ותחרותי מאד. יש מלחמה בין החברות הגדולות (בעיקר על שדרוגים).
  • השוק ברוויה – 120% חדירה.
  • התקשורת הסלולארית כסמן לסגנון חיים – הראה לי את המכשיר שלך ואומר לך מי אתה.
  • חוק ניידות המספרים שיאפשר ניידות גבוהה בין המפעילים.
  • כל זה נותן ביסוס כלכלי להקמת חנות סלולר שמוכרת מגוון גדול וייחודי של מכשירים.


הקונספט:  

  • קונספט ייחודי, בעל תפיסה חדשנית ושונה מהמקובל עד כה.
  • המקום המוביל למכירת טלפונים ואביזרים סלולריים הפתוחים לכל הרשתות.
  • המקום מהווה מוקד משיכה לצעירים, במה לתצוגת מכשירים מגוונים וחדשניים, ומקום לבילוי בו ניתן לשמוע מוסיקה עדכנית.


חוויה של מקום: 

  • המקום משדר חוויה אינטראקטיבית של סחרור חושים, המתבטאת בעיצוב הוויזואלי של המרכז, במוסיקה שתישמע בו, בתאורה שתאיר אותו ובמייצגים שיוצגו בו. כל זאת על מנת להכניס את הלקוח לחווית קניה מעולם אחר.
  • החוויה מתחילה בכניסה: הלקוח נכנס לחלל חשוך ומאורך ועולה על מסוע איטי שמוביל אותו פנימה. בדרכו צופה בטלפונים הכי חדישים המוצגים בתוך כדורים שקופים התלויים מהתקרה. מולו רואה פלזמה ענקית (100 אינץ') המשדרת קליפים. בהיכנסו לאולם הגדול, נכנס הלקוח לסחרור בעקבות המוזיקה, האורות, הקליפים והתצוגה. באולם הראשי "כוורות מוזיקה" בהן ניתן לשכב ולהאזין למוזיקה ו"קונכיות מוזיקה" בהן ניתן לשבת לבד ולהאזין גם כן למוזיקה. במרכז החלל – תצוגת הטלפונים, הגאדג'טים והאביזרים בתוך גלילים המשדרים יוקרה (כמו בחנות תכשיטים).
  • לחוויה הקולינארית מצטרף אספרסו בר גדול המגיש משקאות קפה, עוגות וסנדוויצ'ים איכותיים ובפינה אחרת במתחם מכונות אוטומאטיות לשתיה קלה, חטיפים ולממכר טלפונים (Pre-Paid), שהרי מדובר בקהל צעיר...

 
מרכז Hola מכיל:

  • תצוגה מרהיבה של מגוון מכשירים אופנתיים.
  • חנות לממכר מכשירים סלולאריים לגאדג'טים ואביזרים.
  • מרחבים להאזנה למוסיקה.
  • אספרסו בר הכולל: קפה, סנדביצ'ים ועוגות.
  • מכונות אוטומטיות לממכר שתייה, חטיפים וטלפונים (Pre-Paid).


קהל היעד: 

  • בני נוער, חיילים, סטודנטים וצעירים ברוחם.
  • האפיון של קהל היעד: טרנדיים, אוהבי גאדג'טים, מבינים במכשירים, מעודכנים ומחפשים טכנולוגיות חדשות (Tec-enable + Status).
  • זהו קהל הזקוק למכשירים בעליlook  מתקדם .
  • מחפשים אביזרים המהווים אמירה אופנתית וחדשנית.


שעות הפתיחה של המתחם:

מכיוון שמדובר בקהל צעיר, המתחם יהיה פתוח בשעות לא שגרתיות: בין 12 בצהרים ועד 2 לפנות בוקר.


דגשים בתהליך התכנון:

  • נגישות לנכים – מוטיב מרכזי בתכנון (אין מדרגות רק רמפות, מעברים ופתחים רחבים...).
  • כיוון השמש (חזית דרומית – חלונות מצומצמים ושעות פתיחה מאוחרות).
  • הולכה מכוונת של הלקוח - כניסה, עליה על מסוע, הובלת הלקוח בשביל באולם המרכזי. הלקוח הולך לאן שאנו רוצים להוביל אותו.
  • חוויה, חוויה, חוויה – לא עוד סתם חנות של סלולר. הפעם זה משהו אחר, חווייתי, מרגש ומושך. רעיון האזור החשוך עם המסוע, שמכניס את הלקוח למעין מסע לעולם אחר (קצת כמו ביקור בהרפתקה של דיסני).
  • מעברים -  בין חושך לאור (כניסה/אזור מכירה), בין נמוך לגבוה (עליה במפלס בין הכניסה לאולם המכירה ע"מ לנצל כמה שיותר את השטח שבעיגול הפינות במבנה), בין שקט לרועש (אזור המשרד, השירותים, מטבחון ומחסן שקט לעומת הפעילות האקטיבית באזור הציבורי).
  • קשר הדוק בין פנים לחוץ המתבטא בצורניות שחוזרת על עצמה בחוץ ובפנים (קווים מעוגלים, "קשתות ה"ר" מברזל שבחוץ ל"קשתות ה"ר" מגבס שבחלל המסוע), קשר הדוק בין החומרים (אבני בזלת בחוץ וחלוקי נחל בפנים), חיפוי פח בחוץ וריצוף מתכתי בכניסה בפנים ועוד.
  • תכנון חלונות שקופים וגבוהים המאפשרים לשוהים בפנים להשקיף החוצה ולהולכים ברחוב לקבל גירוי לנעשה בפנים (מבחוץ פנימה לא רואים ממש בשל גובה החלונות – רואים את האורות והתנועה וזה מושך את סקרנות הלקוח להיכנס).
  • בליטת תעלות המוזיקה מחוץ לקונטור המבנה באה להוות רמז לנעשה בפנים ולגרות את הסקרנות.
  • שביל ההליכה במתחם מהווה מעין גבול בין איזור המוזיקה לאזור התצוגה וכלי להולכת הלקוח. ע"מ לתת לו ייחודיות – "חפרנו" את השביל 50 ס"מ, מילינו בחלוקי נחל שחורים ובתאורה ו"כיסינו" את השביל ברצפת זכוכית שקופה. כך שהשביל נשאר במפלס אחיד עם הרצפה שמסביבו (ע"מ לאפשר תנועה חופשית לנכים).
  • מערך צבעוני שתומך ומבליט את המוצר (כמפורט בהמשך).


צבעים שולטים: 

המתחם מעוצב בצבעים: שחור, אפורים ולבן (עם נגיעות בטורקיז).
בחירת הצבעים האפורים בפרוייקט על מנת להוות רקע ובמה לתצוגה הסלולרית ולא לבלוע אותה.
המכשירים והאביזרים מאד צבעוניים – האפור יבליט אותם ועדיין ישמור על איפוק בעיצוב הכללי.
בנוסף, האפור/שחור וכסוף משדר יוקרה ועיצוב מוקפד ושומר על סדר ויזואלי.


חומרים וקווים בפרוייקט: 

  • חומרים הלקוחים מעולם ההייטק בצבעוניות אפורה-שחורה בוהקת ובגימור מטאלי.
  • המטאליות מתארת את העולם העתידני, עידן החלל ומשדרת קידמה טכנולוגית.
  • העיצוב בקו נקי ובמראה מינימליסטי המשדר קרירות וניכור ובצבעים מונו כרומטיים אפורים בעיקר. אין עומס ויזואלי, אין צבעוניות יתר, יש תחכום וחדשנות.  
  • שימוש בחומרים חדשים (שטיח אבנים במקום ריצוף, חיפויי זכוכית שחורה וכו'), כשכל החומרים והצבעים מתחברים יחד לשפה עיצובית אחידה.
  • בניגוד לעתידנות ולמטאליות, יש שימוש בחומרים מהטבע כמו הבזלת הטבעית (ריצוף חוץ + אבנים בחוץ), חלוקי הנחל (בתוך שביל ההליכה שבחלל המכירה), רמפות ברזל בכניסה וביציאה בשילוב עם צורניות בסגנון רטרו (צורת המבנה כמו קפסולה – מעין שנות ה- 50), המקשרים אותנו לעבר.




The idea

Building a Cellular and Music Center where one can buy cellular phones, gadgets and accessories and spend time and listening to contemporary music.

 

The Cellular Communication Market:

  • This is a very active and competitive market. The competition among the               companies (mainly concerning upgrading the phones) is enormous.
  • The market is saturated – up to 120%. 
  • The cellular communication presents as a marker for a lifestyle where you show me your phone and I'll tell you who you are.
  • The Mobility Numbers' new law enables mobility among operators.
  • All this presents an economic basis for the establishment of an attractive cellular store which sells a wide and unique range of cellular phones.


The Concept:

The concept is unique and has a new and different approach to what was accepted until now.
The Cellular and Music Center is the most innovative and leading place in selling cellular phones and gadgets which are open for all the networks.
The center is attractive for young people who are interested in making acquaintance with a wide range of new and hype phones. It creates an environment where one can spend time and listen to up-to-date music.


Having a Great Experience:

Hola center reflects a sense of an interactive experience through the visual design of the place, the music that is heard in, by the lights that are used and the exhibits shown there. All this is performed in order to introduce to the customer a different shopping experience he has never perceived before.

The experience begins at the entrance:

The customer enters into a long and dark space and walks on a slow conveyor belt that brings him inside. On his way he can watch the newest phones exhibited in transparent balls that are hung up from the ceiling. In front of him is situated an enormous 100 inch LCD T.V. showing music clips.
While entering the big hall, the customer is impressed by the music, the lights, the Video clips and by the display. In the main hall are situated "Music Tunnels" in which one can lie down and listen to music. There are also "Music Shells" that one can sit down and listen to music by himself.
In the center of the hall there are phone exhibits, gadgets and accessories inside tubes that evoke prestige as in a jewelry store.

For the culinary experience visitors can enjoy a long espresso bar which serves coffee, cakes and quality sandwiches. On another corner of the facility are vending machines for soft drinks, snacks and pre-paid phones. This attracts young people.


The Hola Center includes:

  • A spectacular display containing fashionable phones.
  • A store for cellular phones, gadgets and accessories.
  • Dedicated areas for listening to music.
  • An Espresso Bar that serves Coffee, Sandwiches and Cakes.
  • Automated vending machines for soft drinks, snacks and pre-paid     phones.


 
The Target market represents:

  • Teenagers, students and people with young spirit.
  • The characteristic of the target audience: gadget lovers, with knowledge of appliances; that are up dated and desire new technologies (Tec-enable + Status).
  • A public who is in the need for appliances with an advanced look/style.
  • People who look for accessories with a fashionable and innovative consciousness.


Opening hours:

Since it concerns a young audience, the place will be opened at unusual hours: from noon until 2 AM.

 
Certain Emphasis Taken into Consideration during the Planning Process:

  • Disabled accessibility – is a central motive in the planning process (there are no stairs, just ramps, wide passages and entrances).
  • The direction of the sun (A south elevation– which has narrow windows as well as late hour openings).
  • Deliberately leading the customer through the entrance, walking on the conveyor belt, and then leading him on the pathway into the main hall, the customer goes where we want him to go.
  • Adventure, Adventure and Adventure - not an ordinary store for cellular phones anymore. This time it is something completely different, thrilling, exciting and appealing. Immediately while entering the dark area of the conveyor belt, the client commences kind of a journey from outer space… from another world (like an adventure into Disneyland).
  • Passages - from dark to light (the entrance/ sales area), from low to high (a rise of the level between the entrance and the main hall in order to use the most of the space from the rounding corners of the building, from quiet to noise (the office area, the toilets, the kitchen and storeroom / stock are quiet in comparison to the noisy activity in the main public area).
  • There is a tight connection between the interior and the exterior of the building which is expressed in the forms that are repeated in the exterior and interior (rounded lines, L shaped arches on the outside and L shaped made of plaster in the conveyor belt area), a tight connection between the materials (basalt stones on the outside and river stones on the inside), iron coating on the outside and a metal flooring from the inside.
  • Planning transparent and high windows which enable those who are inside to view the outside. However the pedestrians can get some sense of what is going on inside (the people who are outside cannot see exactly what's going on inside due to the height of the windows – one can see only the lights and the movement inside which attracts the attention of the person to enter the place).
  • The Music Tunnels stick out beyond the contour of the building. This might give a clue of what is going on in the inside and arouse one's curiosity.
  • Inside the main hall, the walking pathway represents a sort of "border" that separates between the music area and the display area and therefore becomes a tool for conducting/ leading the customer. The pathway is very unique since we dug the pathway 50 centimeters down as a ditch, we filled it with black river stones and with lightings and at the end we covered it with a transparent glass so that the pathway remains on the same level with the floor surrounding it (in order to maintain free mobility for the disabled).
  • A colorful array which emphasizes and supports the product (this is elaborated later on).

 

The Main Colors:

The site is designed with the following colors: black, grey and white (with a touch of turquoise).
The choice of the grey colors in the project aim to serve as a background and as a stage for the cellular display and not to "swallow" it.
The appliances and accessories are very colorful –thus the grey colors will emphasize them and will keep a certain restrain on the overall design.
In addition, the grey and black colors represent meticulous design and prestige and at the same time they keep a visual order.

 

The Materials and the Lines Used in the Project:
 
The materials are taken out of the High-Tech world which is represented by the glittery grey and black colors and with a metallic finish.
The metal materials evoke the futuristic world, the space era and it represents technological innovation.
The design is made by fine lines which transmit coldness and distance by the mono chromatic grays. There is no visual burden, no over colorfulness and it represents sophistication and innovation.
There is a use of new materials (stone carpet instead of flooring, black glass coating/covering etc.).
In contrary of using futuristic and metallic materials, there is a use of natural materials such as black basalt (exterior flooring + stones), river stones (inside the pathway in the main hall), iron ramps in the entrance and exit combining with retro forms (the form of the building as a capsule from the 50's), all which  connects us to the past. 

 
Hola Cellular & Music Center


Planned by: Sharon Bukchin, Sarah Mintzer, Eliana Bartov
Project Tutor: Arch. Raz Dahan 


E-mail: sharonbukchin@gmail.com
Phone: 054-4579572

מרכז סלולר ומוזיקה Hola

תכנון: שרון בוקצ'ין, שרה מינצר, אליענה בר-טוב 
הנחייה: אדריכל רז דהאן  



דוא"ל: sharonbukchin@gmail.com
טלפון: 054-4579572

חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?



יצירת קשר ופרסום באתר

קראו אודות אתר Archijob
פרסום ב Archijob
יצירת קשר
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

איתי אלמוג בר פריימריז

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

קורס פוטושופ

קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

 

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2017 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים רחוב הברזל 38 כניסה ב' קומה 2 רמת החייל - תל אביב
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2017 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 38 Habarzel st. B