Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?
22/11/2020 
בית הפרופילים החכם
עיצוב- גילי רשף-גול
בית חכם – טופ אודיו
צלם – איתי בנית

5/11/2020 
השלם גדול מסך חלקיו

עיצוב: אפרת שמי - אומניות פנים
צילום: איתי בנית

26/10/2020 
פארק אטרקציות מודיעין
V5 אדריכלים
צילום: רן ארדה
צילומי רחפן: דורון עד

21/10/2020 
לדבר אל הקירות - הצצה לדירת פנטהאוז בכפר גנים בפ"ת.

הדר דור עיצוב פנים
צלם: יואל אליווה

4/10/2020 
מלון בן 60 קומות הבנוי מקונסטרוקצית  PLA
סטודנטית: חן כהן
 פרוייקט גמר שנה ג
קורס: סטודיו בתכנון ארכיטקטוני
 מרצה: אדריכל מתתיהו אבשלומוב
אוניברסיטת אריאל בשומרון

22/9/2020 
בית הספר לאדריכלות על שם עזריאלי אוניברסיטת תל אביב -
הצעה לתחרות

פלוק אדריכלים

13/9/2020 
הברית החדשה- מרחב שיוויוני בנצרת
פרוייקט הגמר 2020
הסטודנט:  אליאס מויס
המחלקה לאדריכלות
המרכז האקדמי ויצו חיפה
ראשת המחלקה: אדריכלית ד"ר דנה מרגלית

31/8/2020 
עיצוב מלמד
רון בובליל
פרויקט גמר 2020
במסגרת סטודיו עיצוב סביבות לימודים חדשניות
בהנחיית אדריכל גיל נקר ועוזרת הוראה מעצבת חן גור
המסלול לעיצוב פנים בית הספר לעיצוב וחדשנות
המכללה למנהל

26/8/2020 
גילגולה של דירה - תכנון, הדמיה, ביצוע
עובד קדם
סטודיו קדם לאדריכלות ועיצוב
צלם: גידי בועז

16/8/2020 
מגדל התפר בתל אביב
יובל נגר בחובר
סטודנטית שנה ג' לארכיטקטורה
פרוייקט במסגרת קורס עיצוב אקולוגי
אוניברסיטת אריאל בשומרון

3/8/2020 
מכבי יפו א'
תכנון: מילבאואר אדריכלים 
הדמיות: ViewPoint 

20/7/2020 
מרכז אמיר המחודש
אופיר שדה הולנדר
קורס סטודיו אקולוגי 2020
אוניברסיטת אריאל בשומרון
מנחה: אדר' מטי אבשלומוב

18/5/2020 
חמים ונעים- חלל ביתי אריסטוקרטי
תכנון, עיצוב ואדריכלות: שירלי דן
צילום: שי אדם

5/5/2020 
התחדשות עירונית בבת ים
גיל מינסטר אדריכלים- אדריכלות ועיצוב אורבני
הדמיות: באדיבות המשרד

27/4/2020 
כחול ולבן, כחול ולבן - דירה בעיצוב אקלקטי
עיצוב: נטע שושן
צילום: עידו אדן

7/4/2020 
הדירה עם דלת הסתרים
אדר' נירית ברנר
צלם: עוזי פורת

4/3/2020 
יופי ואופי בדירת קבלן רמת-גנית
עיצוב פנים: תמי פמפנל שנקר
צילום: גדעון לוין- סטודיו 181 מעלות

27/2/2020 
בית עם תחושת מרחב יוצאת דופן
נוימן חיינר אדריכלים
שרון נויימן ויפתח חיינר
צילום: עמית גושר

17/2/2020 
נוף טוב, הכל טוב- בית משפחתי עטוף בנוף
נגה ארנסון- תכנון ועיצוב פנים
צלם: שי אפשטיין

13/2/2020 
חלל עבודה מסודר לעובדים בלגניסטים
אקו דיזיין
עיצוב: שריתה ורון פלד
צלם: שי גיל

18/09/2007  
  Mt. Carmel National Park Visitor Center.
2nd year student project – 1st semester Wizo Academy of Design and Education, Haifa, Israel – Architecture Department


Student: Itai Cohen
Project tutors: Arch. Dalia Meser Zmora, Arch. Yoram Popper, and Arch. Daniel Shwartz

מרכז מבקרים בפתחת נחל אורן
פרויקט סמסטר א' שנה ב' המחלקה לארכיטקטורה, האקדמיה לעיצוב וחינוך ויצ"ו חיפה.


מגיש: איתי כהן
מנחים: ארכ' דליה מסר-זמורה, ארכ' יורם פופר, ארכ' דניאל שוורץ

 
לחצו על התמונות הקטנות להגדלה
מבט כולל מכיוון צפון
1
תמונה אווירית של האתר
2
האתר כיום
3
סכמה המתארת את האתר ומוקדי העניין בסביבתו
4
עקרונות מנחים בתכנון
5
תוכנית קומה א
6
תוכנית קומה ב
7
חתך א-א
8
חתך ג-ג
9
חתך ד-ד
10
חתך ו-ו
11
אקסונומטריה מפוצצת
12
מבט פרספקטיבי מצפון-מזרח
13
מבט פרספקטיבי מצפון-מערב
14
בקונטקסט
15
In context
16
מבט פנים מכיוון הספרייה
17
מבט באחת הכיתות
18
דוגמא לשימושים אפשריים בקיר המודולארי
19
סקיצה ממהלך העבודה
20
 

מטרת התרגיל:
לתכנן מרכז מבקרים לפארק הלאומי ושמורת הטבע הר הכרמל, בפתחת נחל אורן. על המבנה להיות מרכז מידע לתחומי ההסטוריה, פרה היסטוריה, האקלים, החי והצומח וכמו כן להוות מרכז יציאה למסלולי הטיול באזור. במרכז יערכו סדנאות והרצאות בנושאי סביבה לקהל הרחב.

האתר:
האתר ממוקם סמוך לצומת של כביש מס' 4 (חיפה – ת"א הישן) עם הכביש שעולה לבית אורן, סמוך לכלא 6, על גדות נחל אורן האכזב. האתר נמצא בקרבת מסלולי טיול רגלי רבים, אתרים היסטוריים ומוקדי עניין. בסמוך לאתר נמצא אזור נופש (שולחנות פיקניק) המשמש את תושבי האזור וחניון מאולתר בו המבקרים באזור הנופש ומטיילים באזור משאירים את רכביהם.

הפרוגראמה:

  • 150m² - אולם כניסה (כולל בתוכו: דלפק מידע למטייל, אזור מידע לנושאי איכות הסביבה השונים, אזור שירותים, חדר צוות ומשרד).
  • 150m² - אזור קפיטריה ומסעדה.
  • 150m² - אודיטוריום.
  • 50 - 3 כיתות לימוד. x3
  • 200m² - אזור תצוגה לתצוגה קבועה ותערוכות מתחלפות.
  • 150m² - ספריה.
  • 100m² - חנות למפות, ספרים ומזכרות (כולל מחסן).
  • מקומות כינוס ויציאה לטיולים.

המיקום הספציפי באתר לא נקבע – הושאר לבחירת הסטודנטים היכן למקם את מרכז המבקרים.


עקרונות מנחים בתכנון:

  • הבניין כמעבר - הבניין תוכנן ומוקם כך שיהווה מעבר בין החניון לבין אתר הנופש ומסלולי הטיולים, כך שהמבקרים יעברו דרכו. הבניין פתוח לחלוטין במשך כל שעות היממה ואינו תחום ע"י קירות. הדלת הראשונה שמבקר נתקל בה היא בכניסה לכל פונקציה.
  • קונטראסט מדגיש - הבניין תוכנן להבדיל את עצמו מהטבע הסובב אותו (בצורה, בצבע ובחומר) ובכך להדגיש את יופי סביבתו.
  • מבנה פריק - אני מאמין שבניין צריך להיות בר חלוף, בייחוד כאשר תכנונו הוא בלב אזור טבעי. הבניין תוכנן להיות פריק (מורכב בבניה קלה, בעזרת ברגים וללא ריתוכים). אם יוחלט לפרק את הבניין הדבר היחיד שיישאר אחריו הוא יסודות הבטון הבולטים מהקרקע כמחצית המטר.
  • מבנה מודולארי - המבנה מורכב ממודול שחוזר על עצמו בווריאציות שונות, תוך שימוש במספר חלקים מועט. הדבר מאפשר שינוי שימוש וגודל של החללים הפנימיים ללא מאמץ (למשל במקרה והפרוגראמה תשתנה ויהיה צורך להגדיל חלקים מסוימים ולהקטין אחרים ניתן יהיה לעשות זאת בשימוש באותם החלקים).
  • פגיעה מינימאלית בקרקע - על מנת למזער את הפגיעה בטבע הקיים, בחרתי להרים את הבניין על עמודים כך שטביעת הרגל של הבניין תהיה קטנה ככל האפשר.
  • פנים\חוץ - הבניין תוכנן כך שהגבול בין הפנים לחוץ יהיה מטושטש ככל האפשר.
  • פגיעה מינימאלית בקרקע - על מנת למזער את הפגיעה בטבע הקיים, בחרתי להרים את הבניין על עמודים כך שטביעת הרגל של הבניין תהיה קטנה ככל האפשר.
  • פנים\חוץ - הבניין תוכנן כך שהגבול בין הפנים לחוץ יהיה מטושטש ככל האפשר.




Design purpose:
Our task was to design a visitor center that would host educational activities about environmental and historical issues (some Neanderthal skeletons and tools were found in the caves around the site) as well as serve as an information post for people visiting the national park and Federal Reserve.

 

The Site:
The site is located on the Israeli coastal plane, about 10 Kilometers (6 miles) of the city of Haifa, near a junction between a beautiful road that climbs up the mountain and interstate number 4 that connects Haifa to Tel-Aviv. The site is on the bank of a very small water stream (dry most of the year, but can cause floods during heavy rains) called Oren lake. The site is within a walking range of many historical and natural attractions and hiking trails.

 

The Programme:

  • A 150 m² - entrance hall (including: information desk, environmental display area, staff room and toilets).
  • A 150 m² - cafeteria/restaurant area.
  • A 150 m² - auditorium.
  • 3 - 50 m² - classes.
  • 200 m² - display area.
  • 150 m² - Library.
  • 100 m² - store (for maps, books and accessories) .
  • Gathering places for groups before leaving to a track.

We were not given a specific site for intervention, so we had to decide where to locate the building.

 

Design concepts

The Building as a passage:

My initial thought was that the building should act as a passage. The people leave their cars in the lot and go to hike or to the picnic area and pass through the building as they go along, by doing so they are exposed it, and to some of the displays.

 

Emphasizing Contrast:

I tried to make a building that contrasts with nature rather then blend into it. I believe that the contrast (in material, shape and color) would emphasize the beauty of nature.

 

Disintegrable Building:
I believe a building shouldn’t last forever, especially when building next to nature. Most of my design consists of easily assembled and disassembled parts. All my connections are bolted (not welded) thus giving the ability to easily take the building apart and make interior changes or expansions. For example, if someone decides that another class is needed or the auditorium is too large, it could be fixed in a couple of days using the same parts.

 

Modular Building:
After coming up with the disintegability idea, it made a lot of sense to make the whole building modular in order to give maximum flexibility. The main module in a grid of aluminum profiles with polycarbonate infills that could serve a number of functions (louvers, sliding windows, fixed windows, walls etc.)

 

Minimal Footprint:
In order to minimize harm to the surroundings, I’ve decided to keep my building floating on columns. After disassembly the only remaining thing in the site would be the concrete element rising to 50 cm of the ground.

 

Indoor/Outdoor

I’ve tried to create a building where the definitions of inside and outside are very vague

 

Plan Legend:

  • Entrance
  • Library
  • Auditorium
  • Cafeteria
  • Store
  • Display
  • Staff room
  • Storage room
  • Upper corridor (links the classes to the library’s second floor)
  • Class
  • Semi-descended class
  • Fixed louvers roof
 
Mt. Carmel National Park Visitor Center.
2nd year student project – 1st semester Wizo Academy of Design and Education, Haifa, Israel – Architecture Department


Student: Itai Cohen
Project tutors: Arch. Dalia Meser Zmora, Arch. Yoram Popper, and Arch. Daniel Shwartz


E-mail: itaico@gmail.com

מרכז מבקרים בפתחת נחל אורן
פרויקט סמסטר א' שנה ב' המחלקה לארכיטקטורה, האקדמיה לעיצוב וחינוך ויצ"ו חיפה.


מגיש: איתי כהן
מנחים: ארכ' דליה מסר-זמורה, ארכ' יורם פופר, ארכ' דניאל שוורץ



דוא"ל: itaico@gmail.com 

חשיפת אדריכלים חשיפת מעצבים חשיפת סטודנטים   מעונינים להחשף כאן ?



יצירת קשר ופרסום באתר

פרסום ב Archijob
יצירת קשר
שרותי השמה
קראו אודות אתר Archijob
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס פוטושופ
קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2020 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים רחוב הברזל 38 כניסה ב' קומה 2 רמת החייל - תל אביב
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2020 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 38 Habarzel st. B