Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
חדשות וארועים
כל כותרות החדשות ארועים ראיונות פרויקטים מאמרי דעה תחרויות אקדמיה מדיה עסקים English חיפוש בחדשות שליחת חדשות

ראיון עם המעצב אמיר זהבי || ראיונות

ראיון עם המעצב אמיר זהבי
 חדשות - כותרות
מקצבי תהודה קבועה תערוכת יחיד חדשה ''מקצבי תהודה קבועה'' תערוכת יחיד חדשה

פתיחת חנות ספרי האמן הראשונה בישראל פתיחת חנות ספרי האמן הראשונה בישראל

תערוכה 23 בגלריית מרכז הבמה גני תקווה ''תערוכה 23'' בגלריית מרכז הבמה גני תקווה

קול קורא למעבדה בהרצל תל אביב 2022-23 קול קורא למעבדה בהרצל תל אביב 2022-23

תערוכה וספר רטרוספקטיבי על יצירתו של משה גרשוני תערוכה וספר רטרוספקטיבי על יצירתו של משה גרשוני

תערוכה קבוצתית טרנזיט בגלריה אלפרד תערוכה קבוצתית ''טרנזיט'' בגלריה אלפרד

פיתוח חקלאי ותיירות אקולוגית בארמניה פיתוח חקלאי ותיירות אקולוגית בארמניה

פרויקט מתוצרת קמליט לפנל פרויקטים פרויקט מתוצרת קמליט לפנל פרויקטים

HPL ננו העיצובים המיוחדים, מבית בלורן HPL ננו העיצובים המיוחדים, מבית בלורן

דירת גג בסגנון קלאסי II חשיפת אדריכלים דירת גג בסגנון קלאסי II חשיפת אדריכלים

תערוכה זוגית בנסימה לנדאו תערוכה זוגית בנסימה לנדאו

ראיון עם האדריכל איל יוסינגר ראיון עם האדריכל איל יוסינגר

היתר תו ירוק לתקרות עץ שילובית היתר תו ירוק לתקרות עץ שילובית

מבעד לסטודיו תערוכת פסיפס בגלריה חנקין ''מבעד לסטודיו'' תערוכת פסיפס בגלריה חנקין

אנרגיה תמידית תערוכת יחיד בבית האמנים חיפה ''אנרגיה תמידית'' תערוכת יחיד בבית האמנים חיפה



לכל כותרות החדשות



ראיונות - ‏שבת ‏03 ‏יולי ‏2010 מאת: עדי הרץ יעקובי

'הפנמתי בצער מסויים, כי האהבה שלי לתחומי עיצוב מגוונים לא תאפשר לי למצות את עצמי בשום משרד. או שאתה מעצב תעשייתי שמתעסק בתבניות פלסטיק או שאתה מעצב חלל או מעצב גרפי. המולטידיסיפלנריות לא הייתה קיימת אז. היום העניינים נראים קצת אחרת ומשרדי העיצוב הבינו כי הכל מתחבר. יש דותלת.'

המעצב אמיר זהבי
המעצב אמיר זהבי


איפה למדת?
את התואר האקדמי עשיתי בבצלאל, במחלקה לעיצוב תעשייתי. סיימתי ב- 93.

מתי הפכת לעצמאי?
די בסמיכות לתום הלימודים.
אחרי נסיונות קצרים להשתלב במשרדי עיצוב כשכיר, הבנתי כי הדרך המתאימה לי היא הדרך העצמאית.
ב94 פתחתי משרד לעיצוב שהתמחה בעיצוב מערכות שילוט ותערוכות. את השילוט הכרתי זמן קצר לפני כן וגיליתי עולם מלא אפשרויות עם ניחוח דו מימדי חזק. כיוון שהאוריינטציה שלי הייתה תעשייתית, חיפשתי את הדרך שלי לחבר בין הדו-לתלת מימד, הקו הגרפי המודפס המתפתח ומשאיר רישומיו על החומר הצרוב. מהר מאוד יצרתי קו עיצובי מובהק של הסטודיו, עברתי מהבית הפרטי למשרד נחמד, גייסתי עובד שניים ונכנסתי לקצב עבודה.
בדרך למדתי כי בכל תחום צריך להתמקצע ומערכת שילוט מתוחכמת עיצובית לאו דווקא נכונה במקרים מסויימים. הפרוגרמה, ההכוונה הנהירה והמדוייקת, ההתכתבות עם החלל, הם כולם פרמטרים חשובים הרבה יותר.

לא חסרה לך ההתנסות כשכיר, 'להתגלח על זקנם של אחרים'?
הפנמתי בצער מסויים, כי האהבה שלי לתחומי עיצוב מגוונים לא תאפשר לי למצות את עצמי בשום משרד. או שאתה מעצב תעשייתי שמתעסק בתבניות פלסטיק או שאתה מעצב חלל או מעצב גרפי. המולטידיסיפלנריות לא הייתה קיימת אז.
היום העניינים נראים קצת אחרת ומשרדי העיצוב הבינו כי הכל מתחבר. יש דותלת.

אתה משלב תחומי עיצוב שונים – עיצוב מוצר, עיצוב גרפי, עיצוב חלל, עיצוב פנים וכו, איך אתה רואה את יחסי הגומלין בין תחומי העיצוב השונים?
בשילוב יש הנאה גדולה. למעשה עיצוב חללי פנים זו הנישה שהכי מאפשרת לי להביא לידי ביטוי את היכולות של הסטודיו לספר סיפור. בחלל יש עוצמות אדירות, יש מרחב יצירה ענק, יש פרטים-הרבה פרטים, יש אור וצל וצבע ובאמת ניתן להעביר מסרים גלויים וחבויים. הלקוח [או המשתמש בחלל] עובר בעצמו תהליך של גילוי, הפרטים מחלחלים לאט לאט ומתגלים תוך כדי עבודה או ביקור בחלל. החלל שאני מייצר תמיד ישלב באופן הרמוני לחלל, גם פרטים שנלקחו מעיצוב מוצר, שילוט שהופך להיות חלק מהשפה ומשתלב בה באופן טבעי,עיצוב גרפי שלוקח לעצמו נוכחות ו'גאה' בפוקוס שייצר.

 סינמה סיטי ראשל"צ עיצוב מערכת שילוט וגרפיקה
סינמה סיטי ראשל'צ עיצוב מערכת שילוט וגרפיקה

סינמה סיטי ראשל"צ עיצוב מערכת שילוט וגרפיקה  - עמודים ירוקים בחניה
סינמה סיטי ראשל'צ עיצוב מערכת שילוט וגרפיקה  - עמודים ירוקים בחניה


האם בכל זאת אתה יכול להגדיר נישת התמחות משלך?
הסטודיו מן הסתם עוסק בכל תחומי העיצוב.
בשנים האחרונות הסטודיו הוריד הילוך בתחום עיצוב מערכות שילוט ושם דגש על עיצוב חוויתי. מעניינים אותי פרויקטים שאפשר לספר בהם סיפור- נרטיב זה התחביב שלי.
ההתמחות זו היכולת לשלב בקפדנות ושקדנות את תחומי העיצוב השונים.

איך אתה ניגש לפרוייקט של עיצוב חלל? מהם לתפיסתך שלבי התפתחות פרוייקט אידאלי?
קודם כל, מחקר הכולל לימוד של צרכי הלקוח [אם הלקוח זו עיר, אז כמובן שאלמד את ההסטוריה ואת החזון], ניתוח החוויה שארצה שהמבקר/עובד יקבל. בדרך כלל מדובר בחוויות שונות לגמרי כיוון שאחרי שלב ההתפעמות מגיע שלב ההסתגלות וזהו המבחן האמיתי של חלל טוב.
הרבה מחקר לגבי מה שנעשה בתחום, עבודה על סקיצות ראשוניות , התמקדות בכיוונים המוצלחים יותר ופיתוח שני כיוונים, רצוי שונים לגמרי כדי לערער לעצמי את הבטחון ולפתוח, תמיד לפתוח.
אני תמיד מזכיר לעצמי שעשרה מעצבים זה עשרה כיוונים שונים. והלקוח בחר בי.

לובי עיריית תל אביב עיצוב ומיתוג
לובי עיריית תל אביב עיצוב ומיתוג 

לובי עיריית תל אביב עיצוב ומיתוג
לובי עיריית תל אביב עיצוב ומיתוג

עד כמה אתה נותן עצמאות עיצובית לצוות שלך?
בשנים הראשונות הייתי עצמאי מאוד והצוות התמקד בעיקר בעבודת עזר ביצועיות. בשנים האחרונות עקב בגרות אישית והבנה כי יש מה ללמוד גם ממעצב צעיר שסיים אתמול את האקדמיה, אני מעניק למספר עובדים עצמאות יצירתית כשאני למעשה מתפקד כנתב של האוניה, אלי באים, מתייעצים, מקבלים הכוונה וממשיכים. בסופו של דבר כל פרויקט היוצא מהסטודיו [מקטן ועד מורכב]-אני לגמרי עומד מאחורי.
הצוות מורכב מעשרה עובדים מתחומי עיצוב שונים [בוגרי בצלאל,שנקר, ויצו והטכניון] ומתפקד כיחידה משפחתית קטנה, מעין תא עיצוב. כולם אנשים מוכשרים, רגישים ואינטליגנטיים. אני מאמין שהעובדים יוצרים את הסטודיו והסטודיו רק מעניק מטריה תומכת.

מהו פרוייקט הדגל של הסטודיו?
לאחרונה סיימנו את פרוייקט חלל לובי עירית ת''א.
פרוייקט אשר דרש הרתמות מלאה של צוות המשרד שכן החלפנו משרד אחר שהחל בעבודה.
בלוז צפוף יחסית סיפקנו מפרטי ביצוע לעיצוב הפנים, מפרטי שילוט, מפרטי עיצוב מוצר למספר לא מבוטל של פריטים.
פרויקט שהחל בחקר הבנין על התמה המתמטית שלו כפי שתוכנן במקור על ידי האדריכל מנחם כהן.
מאז הקמתו עבר החלל זעזועים, התקרה המקורית הוחלפה, צמחו להן עמדות שירות מיושנות, גם החומרים המקוריים עיבדו את חינן כתוצאה משחיקה ועייפות.
בשלב ראשון קיבלתי החלטה שימורית [ למרות שלא הייתי מחוייב בכך ] כי אעבוד עם הגריד המובהק ואחזיר את התקרה המקורית של המבנה [במקור תקרת עץ חומה] עם טיפול עכשווי באקוסטיקה וגוון המתאים לרוח הזמן ופונקציונאליות הנובעת מהיותו פתוח לציבור.
החלטה שניה שהתקבלה היתה להתייחס לחלל כנצחי ולפלנוגרמה שקיבלתי כזמנית, כלומר אם בשנים הקרובות יתפקד החלל כמרכז שירות, סביר להניח כי בעשור אחריו, קונספט השירות ישתנה, אנשים לא יצטרכו לפקוד פיסית כמעט שום מקום והשירות יתבצע במכשיר נייד אישי.
אם נפרק את כל הריהוט, בית הקפה, מערכת השילוט עדיין יעמוד לרשות העיריה חלל מרשים שבתכנון מחודש יכול להפוך לכל דבר אחר.
בתכנון הפרוייקט, ניצלנו את הידע הרב הקיים בסטודיו בכל הנוגע למפגש בין חומרים וטכנולוגיות. גופי תאורה סטריפים של ריג'נט נתלו בחלל כשאליהם התווספו יחידות פלסטיק שתוכננו על ידי הסטודיו- יחידות הנושאות את מספרי עמדות השירות. הזיווג בין מוצר התאורה הפופולרי לבין הפרט היעודי, יצר יחידה חדשה לגמרי עם עוצמה ויזואלית מרשימה. כמובן שהכל פריק, יושב על ציר ומאפשר הטיה לכל כיוון כך שמקבל השירות יכול לזהות את הספרות כמעט מכל פינה בה יבחר להנעים את זמנו.
עמדות קבלת הקהל תוכננו כיחידות אירוח כמעט אישיות. תכננו יחידות מוטות אשר אינן מתכתבות עם גריד המבנה, אלא להיפך פורצות את גבולות המתמטיקה, מייצרות מעין מערכת פיסולית עצמאית.
השולחנות עצמם מגובים במערכת לדים ר.ג'י. בי המופעלת עם בקר הממוקם בעמדת האחמ''ש. כל מחלקה נצבעה בגוון שלה [ ארנונה ירוק, תפעול כחול, חינוך צהוב וכו..] אפשרנו גמישות כך שבזמן לחץ בתחום הארנונה למשל, יכול האחמ''ש 'לצבוע' עמדות נוספות שילקחו זמנית מתחום אחר.
מתוך אמונה כי מקום ציבורי חייב להראות אחרת וכי הלובי של בית עירית ת''א זה הסלון הגדול ביותר בו יכולה העיר לארח את התושבים, תכננו בשני אזורי המתנה שונים קירות מורשת וחזון. קיר המורשת מספר את סיפור העיר ת''א באמצעים סטטיים גרפיים וטכנולוגיים [ מסכי ל.סי.די חבויים מאחורי קיר זכוכית ענק] וקיר החזון תפקידו לתת טעימה לגבי תוכניות העיר העתידיות. המערכת נתמכת מרחוק ותאפשר בעתיד לבצע החלפה של התכנים. הרעיון החל מתוך מחשבה כי כמו שלערים חשובות כלונדון וניו-יורק יש בית עיריה המשמש כמקום עליה לרגל [לא רק כדי לשלם תשלומים לעיריה] גם לעיר המדהימה הזו מגיע משהו מיוחד השייך רק לה. בצידו הדרומי של המבנה, בסמיכות לויטרינות הגבוהות, מיקמנו ריהוט רחוב שקיבל התאמה מינימלית צבעונית. הריהוט נלקח לגמרי מרחובות העיר במחשבה שהמרפסת תפתח בעתיד ויחסי הגומלין בין חוץ לפנים ישתוו. לויטרינות אין פרופיל תמך תחתון, כך שהאבן האפורה בה השתמשנו גולשת למרפסת ומחזקת את התחושה כי מדובר בחלק בלתי נפרד מהפנים.
באותו הצד, מיקמנו עמדות אינטרנט אישיות המזמינות את הקהל לגלוש באתר העיריה. העמדות תוכננו מעולם ויזואלי המושאל מריהוט הרחוב, כך שאינן זרות לחלל . הן מוקמו בסמוך לעמודי התמך של המבנה כדי שניתן יהיה לקרוא את המסך בחלל השטוף אור.
את בית הקפה בקצהו הדרום מערבי של המבנה תכננו כיחידה עצמאית שאינה נתפסת לקירות המבנה. יחידה הבנויה כספירלת קורות המתכנסת פנימה ומזמינה את הקהל להתקרב כבר עם עמידתו במבואה של הקומה העליונה. על מנת לייצר כתם ניגודי שובה עין בחלל הסמטרי נצבעו הקורות באדום ואף מותגו ברוח מותג העיר ת''א.
מסכי ניהול תור מוקמו כמעט בכל מקום אפשרי, על מנת 'לשחרר לחצים' ולאפשר לקהל להחליט איפה ירצה להתמקם בהמתינו לתור. גם בתוך בית הקפה מוקם מסך גדול במיוחד כאמירה ברורה שלנו לגבי איפה היינו רוצים לראות את הקהל ממתין.
תחנת נוחות דלפט הולנד מיתוג ועיצוב פנים בשותפות עם אדריכל מולי בלאי ונועה שמש
תחנת נוחות דלפט הולנד מיתוג ועיצוב פנים בשותפות עם אדריכל מולי בלאי ונועה שמש

בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס
בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס' חללים ייעודיים


מהו הדבר המתסכל עבורך כמעצב?
שצריך להתפרנס מזה.

האם אתה עובד גם בחו'ל?
ביצעתי מספר עבודות בחו''ל הן עבור חברות בבעלות ישראלית והן עבור חברות בבעלות זרה.
אין בעיה לתכנן כיוון שהעולם הפך לכפר גלובלי, האינטרנט שינה את חוקי המשחק אך לא ייצר במקביל אהדה ללבנט, כך שפרוייקט עבור חברה זרה נחשב להצלחה גדולה במיוחד כשחושבים על כמות המעצבים הבלתי נגמרת שעובדים רק באירופה.

עד כמה ניתן להשפיע בשלט רחוק על שלבי הביצוע?
הפיקוח בח''ול כמובן מורכב יותר. לאחרונה עבדתי יחד עם אדריכל עמית – מולי בליי ומומחית בריטייל – נועה שמש, על פרוייקט עיצוב חנויות נוחות בתחנות דלק ברחבי אירופה.
הטיסות הליליות, הפגישות המהירות עם הלקוח והסיורים הרכובים היו בהחלט חוויה לא פשוטה, יחד אם זאת יצרנו פרוייקט מרשים של מיתוג ועיצוב ששינה את הזהות של העסק מהקצה אל הקצה, חוץ מזה בשדה התעופה של בריסל יש בר עם בירה לפט הטובה בעולם, אז היה שווה.

בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס
בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס' חללים ייעודיים

בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס
בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס' חללים ייעודיים

מתי לתפיסתך הייתה פריצת הדרך שלך כמעצב?
כשש שנים לאחר סיום הלימודים האקדמיים התחלתי למעשה להבין מה אני עושה ולאן אני רוצה להגיע. כשהדברים הובנו לעומקם החל תהליך אשר הביא אותי עד הלום. זו הנקודה בה יכולתי לפרוץ כמעצב. לא מדובר בפרוייקט יחידני, מדובר בהבנה שאפשרה העצמה.

בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס
בית חברת שטראוס פתח תקווה מיתוג המבנה ועיצוב מס' חללים ייעודיים

מה נמצא כרגע על שולחן העבודה שלך?
עכשיו אנחנו עובדים על תכנון מלא של שלושה מרכזי מבקרים לגופים וחברות. כל פרוייקט מרתק ומאתגר אותנו כסטודיו בדרך שונה. לכל פרויקט הסיפור שלו. הלקוחות מולם אנחנו עובדים מעניינים ושונים זה מזה. הדינמיות הזו ממריצה אותי ונותנת את הבעיטה לקום כל בוקר מהמיטה.
במקביל אני עובד על מספר פרוייקטים מיתוגיים לחברות מסחריות גדולות. המשימה בפרוייקטים הללו היא לקבוע לחלל את חוקי המיתוג שלו, מעין 'ספר חוקים חללי'. צריך להבין שעיצוב גרפי שנכון לפולדר מודפס, לגמרי לא מתאים לחלל בו אנשים עובדים. לעיתים אני עובד עם בסיס כלשהו שהחברה מספקת, לעיתים אני מנתח את המסרים שהחברה רוצה להעביר ומתרגם את הטקסט לאוביקטיים דו ותלת מימדיים.
חברות השכילו להבין כי אי אפשר למכור מסרים בטלוויזיה ולגרום לעובדים להאמין בהם בלי לטפל בנראות הפנימית.

איפה אתה רואה את עצמך עוד עשר שנים?
מעצב מכשירי רדיו מקרמיקה. אני חולם על זה שנים.

לרשימת הכותרות [חזור לעמוד קודם Print News ]

 תגובות פייסבוק
תגובות גולשים  תגובות גולשים [ 0 ]
empty image

אין בשלב זה תגובות של גולשים לידיעה זו

היה הראשון להגיב !
 

 

 שם:
 דוא"ל: (לא חובה)
 תוכן התגובה:
 הקלידו את המילה:
captcha  
[ מטרת בדיקה זו לחסום תוכנות פרסום ספאם ]


 החדשות הנצפות ביותר בחודש האחרון
פרויקט בית מגורים שזכה בזהב בטקס פרסי Loeries פרויקט בית מגורים שזכה בזהב בטקס פרסי Loeries

היתר תו ירוק לתקרות עץ שילובית היתר תו ירוק לתקרות עץ שילובית

ראיון עם האדריכל איל יוסינגר ראיון עם האדריכל איל יוסינגר

תכנון ועיצוב מערכות הסעדה בחברת אלביט תכנון ועיצוב מערכות הסעדה בחברת אלביט

תערוכות חדשות במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית תערוכות חדשות במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

דירת גג בסגנון קלאסי II חשיפת אדריכלים דירת גג בסגנון קלאסי II חשיפת אדריכלים

2021 השנה שהייתה בקריקטורות, בבית אריאלה 2021 השנה שהייתה בקריקטורות, בבית אריאלה

תכנון ועיצוב משרדי Sapienship  חשיפת אדריכלים תכנון ועיצוב משרדי Sapienship חשיפת אדריכלים

דיסצנזוס Dissensus תערוכה במוזיאון תל אביב דיסצנזוס Dissensus תערוכה במוזיאון תל אביב

תערוכת לחם ושושנים 16  תערוכת לחם ושושנים 16 

מוזיאון האינסטגרם הראשון בישראל מוזיאון האינסטגרם הראשון בישראל

רגולציה מול בירוקרטיה מאמר מאת האדריכל בני פרי רגולציה מול בירוקרטיה מאמר מאת האדריכל בני פרי

אירוע מיצגים לקירוב חברתי אירוע ''מיצגים לקירוב חברתי''

תערוכות חדשות בגלריה רוזנפלד תערוכות חדשות בגלריה רוזנפלד

חנות טבע בעיצוב מיוחד בברזיל חנות טבע בעיצוב מיוחד בברזיל


 

 

 






יצירת קשר ופרסום באתר

פרסום ב Archijob
יצירת קשר
שרותי השמה
קראו אודות אתר Archijob
חשיפת פרויקטים
שליחת חדשות
המלצות לשיפור
המליצו לחברים

חתימה על ניוזלטר

הוספת ארכיג'וב למועדפים

קביעת האתר כעמוד הבית

 

ארכיג'וב-סטודיו

קורס רוויט
Revit

קורס אוטוקאד
קורס סקצ'אפ
Sketchup

קורס ויריי לסקצ'אפ

קורס פוטושופ
קורס פוטושופ
לאדריכלים ומעצבים

קורס אילוסטרייטור
קורס אוטוקאד
תלת מימד

קורס עיצוב פנים
מכינה לעיצוב
מכינה לאדריכלות
הכנת תיק עבודות
קורס הום סטיילינג

לימודים וקורסים

לימודי אדריכלות
לימודי עיצוב פנים
תואר שני באדריכלות ועיצוב
לימודי עיצוב תעשייתי
לימודי תקשורת חזותית עיצוב גרפי
לימודי אדריכלות נוף
לימודי הנדסה אזרחית
מכינות לעיצוב ואדריכלות
לימודי אוטוקאד
לימודי פוטושופ
לימודי רישום וציור
לימודי צורפות
לימודי עיצוב אופנה טקסטיל
לימודי צילום

טיפ אוטוקאד

אנשי מקצוע

אדריכלים
מעצבי פנים
מהנדסי בנין
קבלני שיפוצים
אדריכלי נוף
מעצבים תעשיתיים
מעצבים גרפיים
מבצעי הדמיות
בוני מודלים
ניהול / פיקוח בניה

 

לוח המודעות

דרושים
חיפוש עבודה
לוח דירות - נדלן
קונים - מוכרים

 

חברות ומוצרים

ריצוף
דלתות
אביזרי אמבטיה
ריהוט
מטבחים
חלונות
ריהוט משרד
גינה ונוי
תאורה
עץ
ריהוט גן
קרמיקה
אלומיניום
אבן
חיפוי וציפוי
פרגולות
פרקט

 

פורומים

פורום אדריכלות
פורום בניה
פורום עיצוב פנים
פורום בניה ירוקה

פורום ריצוף
פורום אלומיניום
פורום צבעים וטיח
פורום מים
פורום מיזוג אוויר
פורום דלתות
פורום יבוא אישי מסין
פורום פרזול ועץ

פורום תאורה
פורום איטום בידוד אקוסטיקה
פורום גבס
פורום זכוכית
פורום חיפוי וציפוי
פורום שיש ואבן
פורום בית חכם אודיו-וידאו
פורום אנרגיה סולארית
פורום ריהוט משרדי
פורום תמ"א 38
פורום מדרגות
פורום מטבחים
פורום מיגון וממ"דים
פורום מחשבים ורשתות
פורום הדפסות ופלוטרים
פורום אוטוקאד
פורום הדמיות
פורום סקצ'אפ
פורום פוטושופ

 

 

האתר מנוהל באמצעות חברת ארכיג'וב עסקים בע"מ | כל הזכויות שמורות: איתי אלמוג-בר , אדריכל - יוצר האתר  2000 - 2020 ©
טלפון : 03-7467780 | דוא"ל :
webmaster@archijob.co.il  |  כתובת: ארכיג'וב עסקים  רחוב תובל 20 קומה 1 מתחם הקיבוץ רמת גן (מחוז תל אביב)
www.Archijob.co.il  |  www.Archifind.co.il  |  www.Archijob.biz  |  www.archijob-studio.co.il

Archijob Business ltd operates the Archijob website  |  All rights reserved : Itay Almog - Bar, Architect - Site creator  2000 - 2020 ©
phone: +972-3-7467780 | email:
webmaster@archijob.co.il  | address: Archijob Business , 20 Tuval st. Ramat Gan (Tel Aviv District)