נושא: בעיה - אשמח לעזרה!
מחבר ההודעה: SNOW- דוא"ל לכותב
בתאריך: 23/08/2019 00:03:52

תוכן ההודעה:
היי,
יש לי מדפסת HP מסדרת Officejet pro 8720. לאחרונה בגלל שהיא לא הדפיסה מספר עבודות, מחקתי אותה ואת תוכנת ההתקן שלה והתקנתי אותה מחדש. אולם זה לא פתר את הבעיה ובכל פעם שאני מנסה להדפיס מסמך אני רואה שהסטטוס של הקובץ בתור ההדפסות משתנה ל-"שגיאה - מדפיס".
תוכנת הSCAN DOC ייעצה לי למחוק ולהתקין את המדפסת ותוכנת ההתקנים מחדש. העניין הוא שכבר עשיתי את זה 3 פעמים וזה לא עזר.
אני כבר מיואשת. מה עושים?

אני לא יודעת אם זה קשור - אבל המדפסת שלי לא מוציאה לי את הclaim code כשאני מדפיסה את פרטי הרשת שלי, אז פשוט סגרתי את ההתקנה בלי לרשום את הרשת שלי בחשבון של HP. יכול להיות שההתקנה לא הושלמה בגלל זה? יצוין שהמדפסת מחוברת, היא מדפיסה דף בדיקות פנימי וכן מדפיסה כל דבר שנשלח אליה מהטלפון הנייד שלי. רק מהמחשב היא מסרבת לקבל פקודות.

HELP.



אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:

 בעיה - אשמח לעזרה!
SNOW 23/08/2019 00:03:52