נושא: המשך פנייה לגבי ברז חמת
מחבר ההודעה: רחל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 23/05/2018 10:02:56

תוכן ההודעה:
מכיון שהתאכזבתי מאד מהטיפול של חברת חמת בפנייתי אליהם, אני פונה כאן אל הקהל הרחב.
מי שיכול לעזור בעניין הבא אודה לו מאד.
לפלא בעיני שחברה בעלת שם כמו חמת נותנת שירות כ"כ מסורבל ולא אמין.
קניתי ברז סוג א´ במחיר מלא שנימצא פגום מיד בראשיתו, במקום לקבל ברז חדש סוג א´, לקחו לי את הברז לתיקון והחזירו לי את הברז כשהוא מתוקן ,וכעת התוצאה שיש לי ---ברז סוג ב´,שקיבלתי אותו חזרה לאחר חודש ימים מקנייתו.
ועלי כעת להזמין טכנאי להתקין אותו פעם שניה, פעם אחת מיד שקניתי אותו, ועכשיו כעת לאחר שתיקנו לי אותו.
וזאת מלבד שהייתי צריכה לקרוא לטכנאי להוריד את הברז מיד לאחר שהתקין אותו בפעם הראשונה.

הברז עלה לי מחיר X ,וכן הזמנת טכנאי 3 פעמים, האם לא מן הראוי לקבל פיצוי על הנזק הכספי שניגרם לי ועל עגמת הנפש?


אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:

 המשך פנייה לגבי ברז חמת
רחל 23/05/2018 10:02:56    
     פנייתך בעניין ברז חמת והטיפול בה
    בת חן גולדברג 27/05/2018 17:58:35   
         למה אתם אינכם דוברים אמת
        רחל 29/05/2018 00:26:59   
              מחכה לתשובת חמת- ואתם לא עונים!!
            רחל 30/05/2018 13:42:05   
             טענותייך
            בת חן גולדברג 30/05/2018 15:04:02   
                 אולי נגיד גם ל"משוב החיובי" - שישלח את המשוב למח´
                ירמי 30/05/2018 17:47:36   
                     משובים
                    בת חן גולדברג 03/06/2018 07:31:24   
                         משובים
                        ירמי 03/06/2018 18:48:15