נושא: ברז חמת
מחבר ההודעה: רחל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/04/2018 14:29:26

תוכן ההודעה:
לפני כשבועיים רכשתי ברז מטבח דגם אוורסט מספרו:302815, הזמנתי טכנאי שיתקין את הברז לקיר ומיד שהלך פתחתי את הברז וקילוח דק יצא מהזרוע של הברז סמוך לפיה שממנה יוצאים המים, מסתבר שיש חור קטן בזרוע.
להפתעתי כאשר פניתי לשרות לקוחות של חמת נאמר לי שיבואו לתקן לי את הברז, כלומר: להחליף את הזרוע , תמהה אני מדוע מתקנים את הברז???!!
מדוע לא מחליפים לי לברז חדש?
את הברז קניתי במחיר מלא ולא השתמשתי בו כלל. וקיבלתי אותו מלכתחילה פגום, מן הראוי שאקבל במקומו חדש!!
וכן מן הראוי גם לפצות אותי, אני הבאתי טכנאי שילמתי מחיר עבודה, אח"כ הוא בא שוב לפרק אותו, וכעת אני צריכה לקרוא לו שוב להתקין, בעוד שחמת לא מסכימים בעצמם להרכיב לי אף לאחר בקשותי.
אני פונה כאן למי שיוכל לעזור לי, תודה רבה.


אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:

 ברז חמת
רחל 30/04/2018 14:29:26    
     ברז חמת
    בת חן גולדברג 30/04/2018 15:17:18   
         מספר הנייד שלי הוא:0548438773
        רחל 30/04/2018 21:41:34   
             מחכה עדיין לתגובתך
            רחל 09/05/2018 23:28:47   
                 פנייתך לשרות חמת
                בת חן גולדברג 10/05/2018 11:23:04   
                     תיקון במקום חדש
                    רחל 17/05/2018 23:42:54