|

מגדל האורביט, אולימפיאדת לונדון 2012. צילום:
Cmglee
|
|
ראשית
לפתרון החידה הקודמת:
מגדל האורביט באולימפיאדת לונדון 2012
אדריכל: אניש קאפור
מגדל האורביט, באנגלית: ArcelorMittal Orbit, הוא מגדל
תצפית המתנשא לגובה 115 מטר.
המגדל תוכנן ונבנה על ידי האדריכלים אניש קאפור וססיל
בלמונד לקראת אולימפיאדת לונדון 2012, ונועד לשמש כמונומנט
וכמגדל תצפית.
המגדל נבנה לאחר זכייה בתחרות עליה הכריזה עיריית לונדון,
והוא מהווה התקדמות אדריכלית בתחום השילוב בין פיסול
להנדסת מבנים.
העיצוב של המגדל משלב אלמנטים שמשדרים יציבות ואי יציבות
והעלייה אליו מתבצעת דרך מבנה לולייני.
חלק מהביקורות על המבנה טוענות כי זהו פרויקט ראוותני שאין
בו ערך אמנותי של ממש שישרוד לדורות הבאים.
|
|
הזוכה אשר
פתרה נכונה את החידה הקודמת
וזכתה בפרסום במסלול 5 כוכבים למשך חצי שנה באתר
www.Archifind.co.il
היא:
אדריכלית אורית פורמן
|
|
לחידת ספטמבר 2012 - גללו
למטה
↓
|
|
|
|
בתמונה מעל מופיע
מבט חוץ
(מוסתר חלקית) של מבנה בחו"ל.
מזהים את המקום ?
יודעים מי תכנן אותו ?
רמז:
ריקוד בסרטים
שלחו את הטופס,
בין הפותרים נכונה יוגרל:
פרסום
5 כוכבים
למשך חצי שנה ב
Archifind - אינדקס אנשי
המקצוע של אתר
Archijob.
שם הזוכה יפורסם במגזין הבא.
(ההשתתפות
אסורה על עובדי Archijob ובני
משפחותיהם)
|